Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
passer tiden er dit link fra 2005' date=' måske der er sket lidt siden.... Men det skal da lige undersøges om den staid er der.... Takker[/quote']Tiden passer...og sidste brugbare indlæg om et GDS-værksted er fra 23-10-2005, 20:21 - altså 1½ år gammelt....det mener jeg bestemt ikke kan og bør kaldes oldnordisk og støvet.
Besvaret
Tiden passer...og sidste brugbare indlæg om et GDS-værksted er fra 23-10-2005' date=' 20:21 - altså 1½ år gammelt....det mener jeg bestemt ikke kan og bør kaldes oldnordisk og støvet.[/quote'] Næ men nu har jeg prøvet at finde det der bliver skrevet om i indlægget uden held så du må da meget gerne hjælpe videre, jeg skal som sagt gerne bruge en sted med en lift hvor jeg imorgen kan lave min bil.
  • 1 month later...
Besvaret

Kan heller ikke finde det Jeg har også ledt efter det MECA værksted der bliver skrevet om, og så det overfor Citroen på Jägersrovägen. Men kan ikke finde nogen af delene. Er der nogen der ved om de stadig eksisterer?

Besvaret

Jeg ved at en del af de "gamle" værksteder ikke længere har lift, eller er lukket. Det har ikke været muligt for mig at finde et DIY værksted, så jeg hører gerne om det, hvis I finder et sted.

Besvaret

Abbes Bildemontering Jeg var ude og hente nogen dele hos MECA på Cypressvägen her den anden dag. De sagde at der kun findes en enkelt GDS hal i Malmö, nærmere bestemt i Arlöv. Det hedder Abbes Bildemontering og ligger på Vinkelgatan, nr 12 tror jeg det er. Jeg kørte lige forbi derude og manden sagde til mig at man kunne leje en plads for 120 SEK i timen, 99% sikker på det var med lift men jeg har altså ikke prøvet det selv endnu. De har en hjemmeside (www.abbesbildemontering.dk), men der står ikke noget om GDS. Han anbefalede at man bestiller tid i forvejen og jeg tror kun de har åbent på hverdage i dagtimerne... I kan jo lige skrive hvis i skulle nå at prøve det inden mig... vh Andreas

Guest Mogens
Besvaret

Link

Jeg var ude og hente nogen dele hos MECA på Cypressvägen her den anden dag. De sagde at der kun findes en enkelt GDS hal i Malmö, nærmere bestemt i Arlöv. Det hedder Abbes Bildemontering og ligger på Vinkelgatan, nr 12 tror jeg det er. Jeg kørte lige forbi derude og manden sagde til mig at man kunne leje en plads for 120 SEK i timen, 99% sikker på det var med lift men jeg har altså ikke prøvet det selv endnu. De har en hjemmeside (www.abbesbildemontering.dk), men der står ikke noget om GDS. Han anbefalede at man bestiller tid i forvejen og jeg tror kun de har åbent på hverdage i dagtimerne... I kan jo lige skrive hvis i skulle nå at prøve det inden mig...
www.abbesbildemontering.se må være det rette link...
  • 7 months later...
Besvaret
Ja hov for søren - det har du vist ret i:) Skriv hvis du skulle afprøve det...
Sker ikke - min bil står parkeret på eet af slagsen (kan desværre ikke udlånes)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...