rasmusrene Skrevet March 23, 2007 Rapporter Skrevet March 23, 2007 Hej er der nogen der ved om der i Malmø området er et gør det selv værksted som i sydhavnen?? Eller bruger man bare ikke den slags herovre :-)
Gio Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Hej er der nogen der ved om der i Malmø området er et gør det selv værksted som i sydhavnen?? Eller bruger man bare ikke den slags herovre :-)Søgefunktionen er en medgørlig fætter ;) --> http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=2493&highlight=GDS
rasmusrene Besvaret March 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2007 Søgefunktionen er en medgørlig fætter ;) --> http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=2493&highlight=GDS Det jo det den er og du er jo bedre til den end mig, jeg fik 11 sider med blandet ting da jeg søgte og ikke den du fandt og passer tiden er dit link fra 2005, måske der er sket lidt siden.... Men det skal da lige undersøges om den staid er der.... Takker
Gio Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 passer tiden er dit link fra 2005' date=' måske der er sket lidt siden.... Men det skal da lige undersøges om den staid er der.... Takker[/quote']Tiden passer...og sidste brugbare indlæg om et GDS-værksted er fra 23-10-2005, 20:21 - altså 1½ år gammelt....det mener jeg bestemt ikke kan og bør kaldes oldnordisk og støvet.
rasmusrene Besvaret March 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2007 Tiden passer...og sidste brugbare indlæg om et GDS-værksted er fra 23-10-2005' date=' 20:21 - altså 1½ år gammelt....det mener jeg bestemt ikke kan og bør kaldes oldnordisk og støvet.[/quote'] Næ men nu har jeg prøvet at finde det der bliver skrevet om i indlægget uden held så du må da meget gerne hjælpe videre, jeg skal som sagt gerne bruge en sted med en lift hvor jeg imorgen kan lave min bil.
Gio Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Næ men nu har jeg prøvet at finde det der bliver skrevet om i indlægget uden held så du må da meget gerne hjælpe videre' date=' jeg skal som sagt gerne bruge en sted med en lift hvor jeg imorgen kan lave min bil.[/quote']http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=142871
Andreas24 Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Kan heller ikke finde det Jeg har også ledt efter det MECA værksted der bliver skrevet om, og så det overfor Citroen på Jägersrovägen. Men kan ikke finde nogen af delene. Er der nogen der ved om de stadig eksisterer?
MC Manden Besvaret May 15, 2007 Rapporter Besvaret May 15, 2007 Jeg ved at en del af de "gamle" værksteder ikke længere har lift, eller er lukket. Det har ikke været muligt for mig at finde et DIY værksted, så jeg hører gerne om det, hvis I finder et sted.
JkMa Besvaret May 17, 2007 Rapporter Besvaret May 17, 2007 Lader sku til alle folk herinde kører i nye store fine biler og nok aldrig får brug for et gør det selv sted
Andreas24 Besvaret May 20, 2007 Rapporter Besvaret May 20, 2007 Abbes Bildemontering Jeg var ude og hente nogen dele hos MECA på Cypressvägen her den anden dag. De sagde at der kun findes en enkelt GDS hal i Malmö, nærmere bestemt i Arlöv. Det hedder Abbes Bildemontering og ligger på Vinkelgatan, nr 12 tror jeg det er. Jeg kørte lige forbi derude og manden sagde til mig at man kunne leje en plads for 120 SEK i timen, 99% sikker på det var med lift men jeg har altså ikke prøvet det selv endnu. De har en hjemmeside (www.abbesbildemontering.dk), men der står ikke noget om GDS. Han anbefalede at man bestiller tid i forvejen og jeg tror kun de har åbent på hverdage i dagtimerne... I kan jo lige skrive hvis i skulle nå at prøve det inden mig... vh Andreas
Guest Mogens Besvaret May 20, 2007 Rapporter Besvaret May 20, 2007 Link Jeg var ude og hente nogen dele hos MECA på Cypressvägen her den anden dag. De sagde at der kun findes en enkelt GDS hal i Malmö, nærmere bestemt i Arlöv. Det hedder Abbes Bildemontering og ligger på Vinkelgatan, nr 12 tror jeg det er. Jeg kørte lige forbi derude og manden sagde til mig at man kunne leje en plads for 120 SEK i timen, 99% sikker på det var med lift men jeg har altså ikke prøvet det selv endnu. De har en hjemmeside (www.abbesbildemontering.dk), men der står ikke noget om GDS. Han anbefalede at man bestiller tid i forvejen og jeg tror kun de har åbent på hverdage i dagtimerne... I kan jo lige skrive hvis i skulle nå at prøve det inden mig... www.abbesbildemontering.se må være det rette link...
Andreas24 Besvaret May 20, 2007 Rapporter Besvaret May 20, 2007 Ja hov for søren - det har du vist ret i:) Skriv hvis du skulle afprøve det...
Guest Mogens Besvaret January 12, 2008 Rapporter Besvaret January 12, 2008 Ja hov for søren - det har du vist ret i:) Skriv hvis du skulle afprøve det... Sker ikke - min bil står parkeret på eet af slagsen (kan desværre ikke udlånes)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu