Simon Irgens Skrevet March 30, 2007 Rapporter Skrevet March 30, 2007 Heysan, Har en Audi a6 2,4 fra ´02. Den skal snart til stort service, dvs. 120000km. Det indebærer vist nok div filtre i hele bilen, olie osv osv. Men der skal også skiftes tandrem. Jeg kan få lavet det rimeligt billigt hos en autoriseret Audiforhandler i DK med stempler og hele skidtet for 10.000 dkr, men hvis jeg skal have det fixet uden de fine Audi stempler i bogen så kan det næsten fixes for det halve. Hvor meget betyder de stempler på det svenske maked? Altså ud over LongLife garantien ryger. Det er jo ikke en special bil der behøver eller næsten kræver at der er autoriseret behandling for at den overhoved kan sælges igen. Det er jo bare en gansk alm 6 proppers motor. Ganske ukompliceret vil jeg mene (er ikke mekker selv;) ) Jeg står og skal sælge bilen og vil derfor også gerne høre om folk syntes jeg skal lave service før salget eller lade det ryge med på forhandlingsbordet? Takker
Thomas Besvaret March 30, 2007 Rapporter Besvaret March 30, 2007 Heysan, Har en Audi a6 2,4 fra ´02. Den skal snart til stort service, dvs. 120000km. Det indebærer vist nok div filtre i hele bilen, olie osv osv. Men der skal også skiftes tandrem. Jeg kan få lavet det rimeligt billigt hos en autoriseret Audiforhandler i DK med stempler og hele skidtet for 10.000 dkr, men hvis jeg skal have det fixet uden de fine Audi stempler i bogen så kan det næsten fixes for det halve. Hvor meget betyder de stempler på det svenske maked? Altså ud over LongLife garantien ryger. Det er jo ikke en special bil der behøver eller næsten kræver at der er autoriseret behandling for at den overhoved kan sælges igen. Det er jo bare en gansk alm 6 proppers motor. Ganske ukompliceret vil jeg mene (er ikke mekker selv;) ) Jeg står og skal sælge bilen og vil derfor også gerne høre om folk syntes jeg skal lave service før salget eller lade det ryge med på forhandlingsbordet? Takker Tror sku du får svært ved at sælge en bil uden servicebog medmindre den koster under 50000 sek!
Simon Irgens Besvaret March 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2007 Tror sku du får svært ved at sælge en bil uden servicebog medmindre den koster under 50000 sek! Jamen servicebogen er der skam og den ser fin ud, der er ikke noget skummelt der. Spørsmålet lyder bare om hvor meget det betyder. Longlife garanti som man har hvis man holder sine service hos Audi det får man jo også igennem sin forsikring, i de fleste tilfælde ihvertfald, så er der overhoved fordele ved at jeg sikre mig at få Audi stempler i bogen, anyone??
larscph Besvaret March 30, 2007 Rapporter Besvaret March 30, 2007 Hvis du står og skal sælge den så ville jeg - hvis jeg var dig - få den serviceret originalt inkl. mobilitetsgaranti og det hele. Specielt sådan noget som tandrem, der ville jeg som køber nok være mest tryg ved at den var skiftet autoriseret med deraf følgende garanti osv.
Simon Irgens Besvaret March 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2007 Hvis du står og skal sælge den så ville jeg - hvis jeg var dig - få den serviceret originalt inkl. mobilitetsgaranti og det hele. Specielt sådan noget som tandrem, der ville jeg som køber nok være mest tryg ved at den var skiftet autoriseret med deraf følgende garanti osv. Det var også min tanke... Har bare studset lidt over at ved salg til forhandlere er de fuldstændig ligeglade. Takker
jacobe Besvaret March 30, 2007 Rapporter Besvaret March 30, 2007 Hvis jeg for sjov leger, at jeg var på udkig efter en bil som din, ville jeg da klart vælge en bil med FULD servicebog. Så mon ikke de 10.000 dask vil være meget godt givet ud?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu