BS Skrevet April 1, 2007 Rapporter Skrevet April 1, 2007 Skulle ud og køre en tur og pludselig hyler instrument brættet. Brems licht. Nå det var da nok bare en pære der var gået. Den blev ved med at pive hver gang man havde ramt bremsen. Mystisk! Pludselig lægger jeg mærke til den ikke vil slippe omdrejningerne igen til trods for jeg ikke rørte speederen. Ind til siden og slukke bilen. Starte den igen og ud og kigge hvilken pære der var sprunget. Det var der så ikke nogen der var. Tværtimod. Alt bremselys lyste! Fartpilot virkede heller ikke. Glødelampen blinkede og den fortsatte med at pive fra instrumentet panelet. Fik så lige fat i en VAG com tester og den fandt så også en fejl på abs og motor delen. urealistisk signal fra bremse kontakten. Prøvede at slette fejlen men den var sq lige glad. Af en eller anden grund prøvede jeg at slukke lyset og væk var fejlen. Lige indtil jeg tændte lyset igen. Fatter nada. Så nu må jeg se hvornår der kan blive tid til at få den kørt på værksteddet. Jeg synes det er latterligt! Og så på en søndag!
Guest Trine Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Kører du Audi? Welcome to my world:)
larscph Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Æv-æv og øv... Håber de magter at finde fejlen!
BS Besvaret April 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2007 Det bliver nok smc på ellebjergvej der får æren at kigge på den. Arbejder man-ons 0530-1800 så kan ikke selv køre den på værksted herovre. Så kæresten får den med tirsdag til smc. Men ringer lige til dem imorgen for at få en snak med dem. Men ja Trine. Det er Audi. Satser dog ikke på at gå dig i bedende mht problemfyldte værksteds besøg:o
runel Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Skulle ud og køre en tur og pludselig hyler instrument brættet. Brems licht. Nå det var da nok bare en pære der var gået. Den blev ved med at pive hver gang man havde ramt bremsen. Mystisk! Pludselig lægger jeg mærke til den ikke vil slippe omdrejningerne igen til trods for jeg ikke rørte speederen. Ind til siden og slukke bilen. Starte den igen og ud og kigge hvilken pære der var sprunget. Det var der så ikke nogen der var. Tværtimod. Alt bremselys lyste! Fartpilot virkede heller ikke. Glødelampen blinkede og den fortsatte med at pive fra instrumentet panelet. Fik så lige fat i en VAG com tester og den fandt så også en fejl på abs og motor delen. urealistisk signal fra bremse kontakten. Prøvede at slette fejlen men den var sq lige glad. Af en eller anden grund prøvede jeg at slukke lyset og væk var fejlen. Lige indtil jeg tændte lyset igen. Fatter nada. Så nu må jeg se hvornår der kan blive tid til at få den kørt på værksteddet. Jeg synes det er latterligt! Og så på en søndag! Det lyder som en dårlig stelforbindelse. Når du tænder for lyset hiver den strøm den forkerte vej gennem et-eller-andet sensor-halløj og så går det hele amok. /Rune - bmw-power... :-)
Guest Trine Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Det bliver nok smc på ellebjergvej der får æren at kigge på den. Arbejder man-ons 0530-1800 så kan ikke selv køre den på værksted herovre. Så kæresten får den med tirsdag til smc. Men ringer lige til dem imorgen for at få en snak med dem. Men ja Trine. Det er Audi. Satser dog ikke på at gå dig i bedende mht problemfyldte værksteds besøg:o Skurup lukker først 18.30 og ellers kan man aflevere bilen på tanken....
BS Besvaret April 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2007 1830 vil jeg heller ikke kunne være i skurup da det er Hedehusene jeg har fri kl 18. Men jeg skal jo bruge noget andet at køre i så efterlade bilen er No Go!
Guest Trine Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 1830 vil jeg heller ikke kunne være i skurup da det er Hedehusene jeg har fri kl 18. Men jeg skal jo bruge noget andet at køre i så efterlade bilen er No Go! Det får du jo på tanken!!!! jeg kører ud parkerer på tanken, afleverer nøglen og får en lånebil i bytte....så kører jeg derfra igen. Omvendt så tror jeg min ven Uno er lidt træt af elfejl på Audier...
credde Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Dårlig / løs stelforbindelse kan være årsagen, men for en god ordens skyld, så check lige sikringerne.
BS Besvaret April 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2007 Pinligt. Har ikke engang haft tjekket sikringerne:flov: Tror jeg lige jeg skal imorgen inden jeg gør så meget.
Peter H. Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Pinligt. Har ikke engang haft tjekket sikringerne:flov: Tror jeg lige jeg skal imorgen inden jeg gør så meget. Du kan komme forbi mig når du vil :) Og låne bilen er selvfölgelig gratis :):)
Gio Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Og låne bilen er selvfölgelig gratis Lånebil imens du skifter sikringer!!? Og ja...Audi er sgu´ efterhånden for dyr at vedligeholde. Jeg skal selv igennem stort service, bremseskiver og (muligvis) lejer foran (klonker nogle gange når jeg accelerer imens jeg svinger). ...og så er der de kosmetiske "småting" *suk*' *økonomisk PIV!!!* :o
Peter H. Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Lånebil imens du skifter sikringer!!? Og ja...Audi er sgu´ efterhånden for dyr at vedligeholde. Jeg skal selv igennem stort service, bremseskiver og (muligvis) lejer foran (klonker nogle gange når jeg accelerer imens jeg svinger). ...og så er der de kosmetiske "småting" *suk*' *økonomisk PIV!!!* :o Så så du :) Tror du ikke bare at du skal köbe en bil der er efter krigen og ikke för :):)
Gio Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Så så du :) Tror du ikke bare at du skal köbe en bil der er efter krigen og ikke för :):)´98 var et godt år :th2:
BS Besvaret April 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2007 Du kan komme forbi mig når du vil :) Og låne bilen er selvfölgelig gratis :):) Det kan sq godt være jeg tager dig på ordet. For INGEN værksteder har tid til den før påske og jeg bliver godt nok sindssyg af at køre i den. Træk kraft har den heller ikke meget af :-( Vi kan lige ringes ved imorgen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu