Pippien Skrevet April 2, 2007 Rapporter Skrevet April 2, 2007 Jeg er på jagt efter en lille svensk kattekilling - slags er mere eller mindre underordnet. Er der nogle, der ved, hvor jeg kan få / købe en? Eller hvor jeg kan søge? Synes ikke rigtigt, jeg kan finde opslag i avisen eller supermarkeder... - Og god påske!
Kim H Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Ikke fordi jeg er ekspert - men mon ikke de kommer i løbet af nogenlunde kort tid - jeg mindes at kattekillinger kommer sidst på foråret - først på sommeren :)
Søssan Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Prøv http://kks.nu/, de plejerat have lidt forskellige katte og det er ved at være tid til at få killinger igen:-) Men det kan jo også være rart at få e lidt ældre kat som allerede er stueren og lidt opdraget;) Ellers er der jo også blocket og diverse andre kattehjælpsorganisationer.
Madsen Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Der er lidt om snakken i den her tråd: Efterspørgsel på kattekillinger og i et bestemt indlæg nævnes der også blocket og kks.nu: Post 18 Og som lille bonus behandles alle fordomme der nogensinde har eksisteret omkring katte Held og lykke med jagten og også god påske til dig!:th2:
Pippien Besvaret April 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 4, 2007 Tak for inputs Hej. Tusind tak de jeres svar. Jeg har været inde og kigge lidt, og der er jo masser at vælge imellem. Dér skal jeg nok finde en sød kat, der kan flytte ind i vores nye lejlighed i Annestad. Nanna.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu