dkrath Skrevet April 3, 2007 Rapporter Skrevet April 3, 2007 Hey, Ville bare benytte lejligheden til at spørge om det var en her inde fra jeg kørte med/mod i aftes ved indgangen til Malmö når man kommer med motorvejen fra Danmark. Det var en sort eller blå 535D. Vi holdte ved siden af hinanden i et kryds og fyrede så til bilerne :) Automatik var den så vidt jeg ved. Med amerikanerlys - i hvert fald var blinklysene foran tændt. Han var dansker for han råbte ud af vinduet - :th2: den går sku godt!!! Hvem er du? Fed bil du har... Mvh
Homer Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 . Med amerikanerlys - i hvert fald var blinklysene foran tændt. Hmmm - hvad er amerikanerlys for noget?? Min 535D har ikke så'n noget stads!!
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Hmmm - hvad er amerikanerlys for noget?? Min 535D har ikke så'n noget stads!! Det er når man kan køre med blinklysene tændte..
Homer Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Det er når man kan køre med blinklysene tændte.. Lyder ufatteligt morsomt... Vil det sige at amerikanerne er kendt for at køre rundt med havariblinket tændt konstant, siden de har fået den øvelse opkaldt efter sig??
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Nej... havariblink der blinker de... amerikaner lys er de foreste blinklys tændt (nogen gange også dem på siden)....
larscph Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Det kan programmeres i min fx... Kodning af styreenhed (21 Byte) [09 - Elektronisk Centralelektrik] -> [07 - Lang Kodning] -> Byte 07 - Ekstrafunktion - Venstre/højre blinklys foran som positionslys foran (USA und Canada) (Opløsning 1 % / Standard: 0 %)
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Præcis... ;) Det ser rigtig godt ud! Mine forældres Z28'er havde det også. Nå, men det ser ikke ud til han er her inde ham med den flotte hurtige 535Da. Den var nu ellers kvik nok da :)
mrode Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Nej... havariblink der blinker de... amerikaner lys er de foreste blinklys tændt (nogen gange også dem på siden).... hvorfor har de det? Nogen speciel grund til det?
larscph Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Det ser rigtig godt ud! Sådan her f.ex. De gør det i øvrigt også hvis de almindelige positionslyspærer ikke virker, det gjorde min E39 i det mindste... "Check Park Lights" - og så var der lys i blinklyset i stedet for. Nå, men det ser ikke ud til han er her inde ham med den flotte hurtige 535Da. Den var nu ellers kvik nok da :) Oh-ja... Er kun lidt misundelig... Rigtig nice, og på diesel så er den da *lidt* økonomisk, er den ikke?
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Oh-ja... Er kun lidt misundelig... Rigtig nice' date=' og på diesel så er den da *lidt* økonomisk, er den ikke? [/quote'] Aner det ikke.. jeg kører Porsche. Det var ham gutten der kørte BMW
larscph Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Aner det ikke.. jeg kører Porsche. I know... Også rigtig god stil :) Det var ham gutten der kørte BMW Det var også mest som en joke... Tror ikke en 535Da er udpræget økonomisk - diesel eller ej... Men ville jeg gerne køre sådan én? Ja-tak!
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Det var også mest som en joke... Tror ikke en 535Da er udpræget økonomisk - diesel eller ej... Men ville jeg gerne køre sådan én? Ja-tak! Hehe... jaaa den er fed. Jeg kørte med vinduet nede... den sagde faktisk ingenting. Men fremad det ville den nu gerne... :) Fed bil, men til pengene kunne jeg nemt finde noget andet jeg hellere ville have.
Homer Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Tror ikke en 535Da er udpræget økonomisk - diesel eller ej... Men ville jeg gerne køre sådan én? Ja-tak! Ork jo - fås knap nok mere økonomisk (hvis du måler pris pr. km pr. nydelsesenhed pr. HK) Well, jeg er nok ved at blive gammel - har aldrig hørt om amerikanerlys, men måske jeg skal bytte rundt på lidt ledninger og se hvor jeg ender...
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Ork jo - fås knap nok mere økonomisk (hvis du måler pris pr. km pr. nydelsesenhed pr. HK) Well, jeg er nok ved at blive gammel - har aldrig hørt om amerikanerlys, men måske jeg skal bytte rundt på lidt ledninger og se hvor jeg ender... Det med alderen vil jeg ikke kommentere.. meeeen du kører diesel så der må være noget om det :th2: Amerikanerlyset skal du klart have... så vidt jeg husker er det din den sorte touring med m skørter som har været/er til salg? Kunne se rigtig fedt ud med amerikanerlys på den.
larscph Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Ork jo - fås knap nok mere økonomisk (hvis du måler pris pr. km pr. nydelsesenhed pr. HK) Tak.. Jeg vil forsøge at indregne nydelsesheden pr. HK næste gang og se hvad jeg ender med... :th2:
Homer Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Det med alderen vil jeg ikke kommentere.. meeeen du kører diesel så der må være noget om det :th2: Amerikanerlyset skal du klart have... så vidt jeg husker er det din den sorte touring med m skørter som har været/er til salg? Kunne se rigtig fedt ud med amerikanerlys på den. Du husker rigtigt (men ved nu ikke om det er skørter - vel bare en M-pakke??), men alder og diesel har du tydeligvis ikke forstand på Tror jeg hopper over det amerikanerlys - medmindre det gør bilen lettere at sælge :th2:
dkrath Besvaret April 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2007 Du husker rigtigt' date=' men alder og diesel har du tydeligvis ikke forstand på [/quote'] Hehe det var nu også ment for sjovt... Var selv ved at investere i en diesel - de trækker jo jævnt godt efterhånden :)
2EThADoN Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 I forlængelse af denne tråd... Hvem kørte jeg med igår gennem Malmö - nogen herinde fra...? Det var en sort Mercedes E55 AMG, nyere model (2003), med et MEGET dansk-klingende svensk reg. nr. og en dansk reg. gul Mini Cooper??? :) Slap af sådan en AMG'er rykker
Guest Trinity Besvaret April 7, 2007 Rapporter Besvaret April 7, 2007 Det har nok været Thomas Lorentzen. En dansk advokat som bor ude på Ön i Limhamn. Han har en sort BMW 535d. Blinklysene du hentyder til der lyser er standard på E60 5'serien. Det er dioderne i forlygterne som kan være tændt hele tiden og som i øvrigt kan programmeres via kørecomputeren (valgfri option).
dkrath Besvaret April 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 7, 2007 Det har nok været Thomas Lorentzen. En dansk advokat som bor ude på Ön i Limhamn. Han har en sort BMW 535d. Blinklysene du hentyder til der lyser er standard på E60 5'serien. Det er dioderne i forlygterne som kan være tændt hele tiden og som i øvrigt kan programmeres via kørecomputeren (valgfri option). Hvis han er skaldet - så er det ham :) Ca. i starten af 30'erne :) Fed bil han havde
Thomas Lorenzten Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 den ukendte billist Mr. Trinity har gættet rigtigt :) Det er Thomas Lorenzten fra DK med begrænset hårvækst :-) og en sort 535d Det var bestemt en fornøjelse at køre mod dig (dkrath) og din Boxster forhåbentlig på snarligt gensyn til orientering kan jeg oplyse, at bilen var punkteret da jeg kom hjem :( fortsat god påske Hey, Ville bare benytte lejligheden til at spørge om det var en her inde fra jeg kørte med/mod i aftes ved indgangen til Malmö når man kommer med motorvejen fra Danmark. Det var en sort eller blå 535D. Vi holdte ved siden af hinanden i et kryds og fyrede så til bilerne :) Automatik var den så vidt jeg ved. Med amerikanerlys - i hvert fald var blinklysene foran tændt. Han var dansker for han råbte ud af vinduet - :th2: den går sku godt!!! Hvem er du? Fed bil du har... Mvh
Guest Supermule Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 Hvor fanden er alle de hellige henne?????? Det er jo fuldstændigt vanvid at køre ræs inde i Malmø........Eller er det???? Det virker jo helt klart som om, det er værre at køre stærkt i tunnelen...... God påske og altid godt med lidt race!!!!!! :)
Peter H. Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 Hvor fanden er alle de hellige henne?????? Det er jo fuldstændigt vanvid at køre ræs inde i Malmø........Eller er det???? Det virker jo helt klart som om, det er værre at køre stærkt i tunnelen...... God påske og altid godt med lidt race!!!!!! :) Nu hvor ví snakker om race SM er du ved at väre klar :)
mrode Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 Nu hvor ví snakker om race SM er du ved at väre klar :) Ja.. Lynge og jeg glæder os meget!!
Guest Supermule Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 Ja....... Når RH motorsport er ved at ha' skudt rigtigt med chip og jeg har fået programmeret gearkassen..... Så er jeg ved at være der..... Bilen kører ikke som den skal pt....Men jeg skal nok sige til.....:) Nu hvor ví snakker om race SM er du ved at väre klar :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu