Nenad Skrevet April 3, 2007 Rapporter Skrevet April 3, 2007 Hejsa Jeg skal køre med en trailer efter bilen og 6 meter kan ikke gør det. Hvilken bane skal men vælge? Jeg har en brobizz. På forhånd tak Nenad
CoolAIR Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Hej! Uden at være 100% sikker vil jeg tro at du skal over i lastbil/bus banen, helt ude i højre side af betalingsanlæget. Tror godt nok ikke de tjekker om din bil + trailer er 6 m...
Gio Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 Hej! Uden at være 100% sikker vil jeg tro at du skal over i lastbil/bus banen, helt ude i højre side af betalingsanlæget. Tror godt nok ikke de tjekker om din bil + trailer er 6 m...Ingen problemer i de almindelige baner - og jow, de tjekker skam længden, da prisen jo er en anden for en sådan kombination.
Toft Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 Ja, som Gio skriver, er det bare at vælge en bane. Der sidder sensorer der måler bilens længde, og prisen vises så derefter på displayet ved bommen. Har faktisk en sjov lille historie: En gang for længe siden, da Gio fandt på at flytte fra Malmö til DK, der havde jeg lejet en kassevogn (under 6 meter) i DK, og kørte den til SE. Ved betalingsanlægget viste displayet at bilen var over 6 meter lang, uanset om jeg lige bakkede lidt osv... Prisen var pludselig dobbelt op af hvad den burde, og jeg brokkede mig til medearbejderen ved anlægget, da jeg vidste bilen var under 6 meter. Han sagde at jeg bare skulle betale, for deres sensorer målte noget nær præcist. Hm nåh, men der skulle jo flyttes, så der måtte betales og så videre i programmet. Mens vi bar lort ned i bilen, så faldt jeg lige over en tommestok, og målte bilens længde, fuck den var 6,20 meter lang, lidt uforståeligt i følge Hertz website hvor bilen var lejet, men ok så havde betalingsanlægget jo ret. Da turen gik til DK med en fyldt bil, og vi ankom til betalingsanlægget, så viste displayet pludselig en pris der svarede til at bilen var under 6 meter :D Hurra for betalingsanlæggets præcise sensorer, og jeg betalte den normale pris og vi kørte over broen. Dagen efter skrev jeg og klagede over at deres anlæg havde målt bilen til over 6 meter den ene vej, når nu bilen var under 6 meter ;) Jeg vedlagde begge bon'er, så de kunne se at bilen var målt til under 6 meter den ene vej. Der gik vist en uge, så kom pengene retur på min konto, og således kørte vi over to gange i en 6,20 meter lang bil til normal pris (under 6 meter) :th2: Det manglede da bare
Gio Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 Det er da rigtigt, ja...dén historie havde jeg arkiveret mentalt. Stadig respekt til flyttemanden herfra :th2:
Rene Larsen Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 Jeg er dem 20. marts blevet trukket for at kører med slæb - jeg har dog ingen jydekrog på bilen
Nenad Besvaret April 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 22, 2007 Jeg kørte igennem brobizz for lastbiller uden problemer. Ja og uden regning, jeg har intet fået endnu selv efter nogle uger. Det kommer nok. Mvh Nenad
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu