Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Øresundsborger Jeg ville høre om vi havde fået bare noget der ligner tilkendegivelser af at de selv har lavet en ordenlig bummert da de lavede den nye prisstruktur? Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side, og der kunne jeg ikke lade være med at lufte min utilfredshed, selv om jeg godt ved det ikke er til nogen nytte. :rolleyes: Men på en eller anden måde er dem i kundeservice ikke opmærksomme på at den nye pristruktur faktisk ikke er nogen fordel for os?.. :rolleye:

Besvaret

Øresundsbroen og selvbenægtelse. Er der nogle af jer der gennem kontakt med øresundsbroen har fået nogen tilkendegivelser om at deres nye prisstruktur kun er til gavn for dem selv? Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side, og der kunne jeg ikke lade være med at lufte min utilfredshed, selv om jeg godt ved det ikke er til nogen nytte. :rolleye: Men på en eller anden måde er dem i kundeservice ikke opmærksomme på at den nye pristruktur faktisk ikke er nogen fordel for os?.. :rolleyes: :th2:

Besvaret

Måske skulle du skrive til foreningen, istedet for at poste dit indlæg her i debatten. :rolleyes: Du kan også gå ind på foreningens hjemmeside og læse, hvilke skridt der er tage fra foreningens side i sagen.

Besvaret

Til info så har vi møde med netop broens Kundeserviceansvarlige på tirsdag......

Besvaret
Til info så har vi møde med netop broens Kundeserviceansvarlige på tirsdag......
"Kundemangelpåserviceansvarlige". Den anden person synes ikke at eksistere - ihvertfald så gør vedkommende sit job elendigt. :rolleye:
Besvaret
"Kundemangelpåserviceansvarlige". Den anden person synes ikke at eksistere - ihvertfald så gør vedkommende sit job elendigt. :rolleye:
Og det er så det vi vil forsøge at kommunikere til vedkommende. Tage en snak om hvordan de gerne vil opfattes og hvordan de rent faktisk bliver opfattet.. og om der var nogle gode tiltag der kunne strømligne de to ting:)
Guest Mogens
Besvaret
Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side...
Også dig ! Jeg har foruden daglige træk på konto'en netop fået et batteri af gamle opkrævninger, tilsendt mit firma. Hold kæft et rod !
Besvaret

Ja... Fik en faktura på ca. 1900 kr ind gennem døren.. Det var nogle overfarter der manglede at blive udfaktureret fra det gamle system.. Altid dejligt at få det hele samlet. :rolleyes: Tror jeg næste gang siger til dem at de gerne må samle sådanne gamle regninger og give dem til mig lige inden jul.. Så bliver jeg i rigtigt julehumør ;)

Guest carspar
Besvaret

Jer er såmænd udmærket tilfreds med den nye afregning, så det er da ikke alle der er utilfreds.

Besvaret

Faktureret som lastbil Citat: Jeg er blevet faktureret en gang for at køre over som lastbil i denne måned Er det en kategori 3 ? Han fyren jeg talte med viste ikke hvad det betöd. Jeg vil nemlig ikke betale 580 kr for en Getz :cry:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...