Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Jeg fik et spørgesmål og kan ikke finde svar på det. Kan man slukke en bil med automatgear som man kan med alm. gear ved forkert igangsætning? En anden ting er kan en automatgear bil trille tilbage når den står i "D"? Jeg holder på "nej" til begge spørgesmål. Mvh Nenad

Besvaret
Hejsa Jeg fik et spørgesmål og kan ikke finde svar på det. Kan man slukke en bil med automatgear som man kan med alm. gear ved forkert igangsætning? Mvh Nenad
Det kommer helt an på, hvorfor den brænder :) :D :laugh:
Besvaret
Hejsa Jeg fik et spørgesmål og kan ikke finde svar på det. Kan man slukke en bil med automatgear som man kan med alm. gear ved forkert igangsætning? En anden ting er kan en automatgear bil trille tilbage når den står i "D"? Jeg holder på "nej" til begge spørgesmål. Mvh Nenad
1. Nej det kan man ikke.. 2. Ja det kan den godt..
Besvaret
En anden ting er kan en automatgear bil trille tilbage når den står i "D"? Jeg holder på "nej" til begge spørgesmål.
Min tidligere BMW 530dA og nuværende Peugeot 406 3.0 aut triller ikke baglæns når de står i D. Heller ikke selv om man holder på en stejl bakke. Vores pendlerbil - Skoda Octavia 2.0TDI DSG kan derimod godt trille en smule bagud før DSG'en kobler til hvis man holder på en bakke. Det skal man lige vænne sig til, og det kan undgås hvis bremsen slippes langsomt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...