BS Skrevet April 13, 2007 Rapporter Skrevet April 13, 2007 Tror der er nogen problemer med PBS idag. En meddebattør og jeg har ikke kunnet hæve penge hverken i butik eller hæve automater. Så vær obs på det hvis i er ude og handle. Det er selvf. danske kort der er problemer med i sverige og ikke svenske kort Men det er jo også Fredag d. 13 idag så hvorfor ik.
Juff Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Der er problemer..... Min bedre halvdel kan heller ikke betale eller hæve penge i sverige med sit visa..... lidt synd at hun havde taget hul på en varer før hun kom til kassen :D
Madsen Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Afviser automaterne kortene eller vil de bare ikke læse det? 2 automater var den gal med da jeg skulle ned at handle i dag... Nordeas spyttede mit visa/dankort ud helt uden forklaring, og det andet sted stod der en svensk mand og sagde den ikke virkede... Inde i Coop ville automaten så ikke læse mit kort og den kunne ikke tastes manuelt ind, så jeg måtte betale med danske penge :o heldigt jeg havde dem på mig... Synes godt nok jeg var dem forfulgte uskyldighed :)
Mohlin Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 vet ni om det bara är i Sveige, eller Danmark också? Det kan ju vara skillnad på "internationella" transaktioner och inhemska. Det är ju weekend-shopping (öl bland annat) som skal handlas in idag...
irode Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Det er fredag den 13. - og et generelt problem http://politiken.dk/erhverv/article283313.ece
APGraph Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Sjovt og så mårman skal hjem om broen kan følge med så hvis visa er gået ned, hvis det da har effekt på broen.
Skaanebo Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Det er i hele Europa den er gal med Visa-kort ved internationalt brug, men ikke nationale betalingskort anvendt i hjemlandet (dankort, svensk Visa-kort anvendt i Sverige, osv.)
ulmus Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Jeg stod i min bank (Nordea) i Södergatan her i eftermiddag, og der var flere danskere, der havde store problemer, hvilket kostede os andre ½ times ventetid. Der var blandt andet et par, der skulle have overført penge fra DK til S, men det havde ikke kunnet lade sig gøre. Jeg har dog brugt mit svenske Visakort flere gange i eftermiddag uden problemer.
Jeppe Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Ja tak man! Det fandt vi ud af da jeg skulle hæve til udbetaling til en bil vi skulle købe i dag. Vi prøvede ialt 5 automater, men ingen virkede. Men mit mastercard virkede heldigvis.... :th2:
Jette Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Ja tak man! Det fandt vi ud af da jeg skulle hæve til udbetaling til en bil vi skulle købe i dag. Vi prøvede ialt 5 automater, men ingen virkede. Men mit mastercard virkede heldigvis.... :th2: Til lykke med den nye bil!! Hvad er det for en?
Jeppe Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Det blev en Golf 4 GTI fra 1999. Sølvgrå. Den er importeret fra Sydtyskland, så der er ingen rust i den og har aldrig set skyggen af en vaskehal. Så heller ingen vaskeridser. Den er skide flot! Vi får den bare først om 2 uger, da den skal toldsynes og have plader på mm.... Svært at vente så længe!
BS Besvaret April 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2007 Ja tak man! Det fandt vi ud af da jeg skulle hæve til udbetaling til en bil vi skulle købe i dag. Vi prøvede ialt 5 automater, men ingen virkede. Men mit mastercard virkede heldigvis.... :th2: Ja det var lidt frustrerende at rende rundt til alle de automater. Heldigvis lykkedes det for dig til sidst! Tillykke med bilen. Kan næsten regne ud Søssan har godkendt den:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu