Benzino Skrevet April 17, 2007 Rapporter Skrevet April 17, 2007 Overvejer at købe en lejlighed i Lindeborg. Det er tæt på Malmø syd og området virker stille og roligt. Er der nogen der kan sige noget om Lindeborg?
BS Besvaret April 17, 2007 Rapporter Besvaret April 17, 2007 Ja. Priserne er generelt over gennemsnittet. Området er stille, roligt og børnevenligt.
Benzino Besvaret April 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 17, 2007 Over gennemsnittet. Så man betaler mere pr kvm? Det havde jeg ikke troet umiddelbart.
SanneJ Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Det tror jeg da heller ikke stemmer:) I hvertfald ikke i gamle Lindeborg (de grå bygninger), der blev bygget i starten af 70'erne. Men priserne stiger enormt nu hvor Hyllie området m. citytunnelstation kommer til at ligge klar i 2011:rolleye: Jeg bor der selv og er ganske godt tilfreds. Stille og roligt område og meget tät på Svågertorp st. Den eneste ulempe er, at der er begränset med indköbsmuligheder i gåafstand. Der er en ICAnära og det er det. Men ellers er der trods alt kun 10 min på cykel til fx. Mobilia. Hvis du bare skal bo et praktisk sted er det et fint område, ellers er her sgu lidt småkedeligt:)
Weiser Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Ja, jeg kan kun stemme i med det SanneJ siger... Pratisk, men ikke vildt spændende... Men nu skal de snart til at bygge vores gård om, så bliver der en masse at se på... -- Weiser
Humle Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Fandt lige ud af der er kommet en del nye kanaler til her i HSB Lindeborg. BBC, 1 sportskanal og et par stykker mere... Just for info Er tilfreds med at bo her. Stille og roligt område.
SanneJ Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Fandt lige ud af der er kommet en del nye kanaler til her i HSB Lindeborg. BBC, 1 sportskanal og et par stykker mere... Just for infoJa ,du har jo ligesom fået en oversigt ind med posten ligesom alle os andre;) ...men den er måske gået tabt blandt alle reklamerne fra ejendomsmäglere, hold käft hvor bliver man trät af dem! Nej, Jeg vil ikke sälge!
venus222 Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Jeg bor i Lindebor og jeg er godt tilfreds. :)
Sokralex Besvaret April 22, 2007 Rapporter Besvaret April 22, 2007 Vi har boet her siden November 2006 (Alpehusene i lindeborg)og kan kun istemme hvad BS har skrevet ! Jeg synes det er noget nær perfekt hvis man søger en lejlighed og Tog pendler til hverdag (30 min til nørreport :th2: ). Her sker ikke alverden men er dejligt fredeligt og "luftigt" , eneste minus er som tidligere nævnt indkøbs mulighederne af daligvarer !
Benzino Besvaret June 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2007 Undrer mig over i ikke har nævnt udsigten til nabobebyggelserne, som ikke mindst vil få betydning for bolig priserne. Det nye Hyllievång station, Sportsarena, Emporia storcenter, Malmø tower, erhverv og privat boliger m.m. Det vil jo unægteligt få betydning for værdien af vore boliger. Nice :th2:
Merkur Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Undrer mig over i ikke har nævnt udsigten til nabobebyggelserne, som ikke mindst vil få betydning for bolig priserne. Det nye Hyllievång station, Sportsarena, Emporia storcenter, Malmø tower, erhverv og privat boliger m.m. Det vil jo unægteligt få betydning for værdien af vore boliger. Nice :th2: Har været med i nogle budgivninger den seneste måned i Lindeborg - området (mhp. ønsket køb) men jeg har ikke kunnet iagtage højere priser som følge af bedre udsigt. Jeg tror ærligt talt ikke dette betyder så meget for svenskerne, de ligger mere vægt på hvor "hyggelig" lejligheden er.
Kasper Besvaret June 6, 2007 Rapporter Besvaret June 6, 2007 Udsigt skal vel være til vand og natur hvis det skal være positivt. Beton og motorvej hvis det er negativt. Vi mene ovenstående har betydning for prisen ;)
Benzino Besvaret June 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2007 Det er nok heller ikke så aktuelt her i dag. Men jeg tror det får betydning om et par år når man kommer lidt mere igang med bebyggelserne
Sokralex Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Det er nok heller ikke så aktuelt her i dag. Men jeg tror det får betydning om et par år når man kommer lidt mere igang med bebyggelserne Positivt eller negativt:rolleye: det kommer vel egentlig an på hvem der er interresseret er man til det rolige familie liv kan det jo godt være noget :thumbdown med ovenstående Vil man derimod gerne være der hvor der opleves og shoppes en del så Er personlig lidt nervøs for hvor meget vi i Lindeborg mærker til de nye tiltag hvad siger i andre ?
Lollikken Besvaret November 24, 2009 Rapporter Besvaret November 24, 2009 2 år senere For at komme spørgsmålet i møde; Ja, jeg er klar over det er en to år gammel tråd =) Nu hvor der er blevet bygget en IKEA i baghaven, ny omfartsvej til IKEA, og tunnelbyggeriet er vel undervejs ... hva' er status så? Vi er stadig glade for at bo her, men vores udsigt er så heller ikke blevet påvirket sønderligt .... endnu :)
CAC Besvaret November 24, 2009 Rapporter Besvaret November 24, 2009 For at komme spørgsmålet i møde; Ja, jeg er klar over det er en to år gammel tråd =) Nu hvor der er blevet bygget en IKEA i baghaven, ny omfartsvej til IKEA, og tunnelbyggeriet er vel undervejs ... hva' er status så? Vi er stadig glade for at bo her, men vores udsigt er så heller ikke blevet påvirket sønderligt .... endnu :) Jeg synes nu ikke at situationen har ændret sig meget de sidste to år. Priserne er heller ikke blevet nævneværdigt højere synes jeg. Det forventer jeg først sker om et par år. Stille og roligt område med god adgang til infrastruktur, by og natur på samme tid. Jeg er enormt glad for at jeg ikke kun kan kigge ud på en anden bygning, men at jeg kan se både lidt natur og lidt øresund fra vores lejlighed.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu