bananas Skrevet April 26, 2007 Rapporter Skrevet April 26, 2007 I går gik MMI-systemet helt kold i min Audi A8. Af en eller anden grund kan det ikke starte op mere. Bilen kører stadig fint, men det er jo lidt kedeligt at køre rundt i en hyperstille bil, og måtte undvære både Radio og cd-aspiller. Derudover er navigation, TV og muligheden for at stille på Adaptive Air Suspension også koblet til MMI'en, så det virker heller ikke. Er der nogen som kender en mekaniker eller lign., som for alvor har forstand på Audi's MMI? . Det ligner en primært elektronisk opgave.
credde Besvaret April 26, 2007 Rapporter Besvaret April 26, 2007 Det bedste vil være, hvis der først blev koblet et VAGcom interface på, så kan man se, om der er nogle problemer, inden den køres til værksted. Det kan jo være noget så simpelt som en sikring men også alt muligt andet. Jeg ved ikke om, Watcher herinde har adgang til en sådan VAGcom tester. Jeg havde engang softwaren på min computer men har ikke kablet mere.
bananas Besvaret April 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2007 Har du checket sikringerne Klaus? Nogen af dem - de sidder åbenbart i 3 forskellige grupper, og der er en 30-40 stykker af dem. Har lige haft lidt for meget at lave på arbejde - skal have tjekket i dagslys.
alex Besvaret April 27, 2007 Rapporter Besvaret April 27, 2007 Nogen af dem - de sidder åbenbart i 3 forskellige grupper, og der er en 30-40 stykker af dem. Har lige haft lidt for meget at lave på arbejde - skal have tjekket i dagslys. Hi Klaus, jeg har et vagcom interface og softwaren, vi kan da prøve at se hvad den siger... Jeg sender dig lige en PM med kontakt detaljer... Mvh Alex
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu