skallstorp Skrevet April 29, 2007 Rapporter Skrevet April 29, 2007 Er det bare mig eller träkker de også jer som vinden bläser ? 25 den ene dag og 130 den anden dag. Udover der hvor de altså (igen) träkker 585 kr. Öv, hvor bruger jeg meget tid på at slås med dem.
Guest Supermule Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 Husk at tage dig betalt for det.....Send dem en regning pr påbegyndt time du bøvler med dem....... Ellers må de jo holde åbent når vi andre har fri.......;)
bananas Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Den 27. april er jeg pludselig blevet trukket for 155 DKK fra en af overfarterne i stedet for 25 DKK ????????? Hvor i al helvede har de dog fået det beløb fra?
Gio Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Den 27. april er jeg pludselig blevet trukket for 155 DKK fra en af overfarterne i stedet for 25 DKK ????????? Hvor i al helvede har de dog fået det beløb fra?*suk*...de har så lidt styr på deres systemer at man skulle tro det var løgn. Eneste positive jeg kan sige om det firma ér, at jeg er glad for det ikke er en atomreaktor de drifter
Kim H Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Den 27. april er jeg pludselig blevet trukket for 155 DKK fra en af overfarterne i stedet for 25 DKK ????????? Hvor i al helvede har de dog fået det beløb fra? Det lugter af et tillæg (DKK 130) for anhænger - eller køretøj længere end 6 meter ...
bananas Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Det lugter af et tillæg (DKK 130) for anhænger - eller køretøj længere end 6 meter ... Ringede til deres kundeservice og sagde at de havde bonnet mig forkert for en anhænger. Jeg mente ikke at det kunne være rigtigt eftersom at min bil ikke engang har noget anhængertræk.:D De lovede at betale penge til bage i løbet af nogen dage.
Guest Supermule Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hvordan kan man bong'e forkert for en trailer, hvis der ikke har været noget på den ikke eksisterende krog???????? Fatter det ikke......Nok også derfor de bruger så mange penge til administration og ikke til os pendlere.......Ringede til deres kundeservice og sagde at de havde bonnet mig forkert for en anhænger. Jeg mente ikke at det kunne være rigtigt eftersom at min bil ikke engang har noget anhængertræk.:D De lovede at betale penge til bage i løbet af nogen dage.
Guest Nadynka Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Er det bare mig eller träkker de også jer som vinden bläser ? 25 den ene dag og 130 den anden dag. Udover der hvor de altså (igen) träkker 585 kr. Öv' date=' hvor bruger jeg meget tid på at slås med dem.[/quote'] Hvorfor kan de ikke bare se at få styr på det ! og så lav dog det samme som på Storebælt, du køre stille og roligt mod bommen LÆS: du behøver ikke stoppe helt op, vupti den bipper og du køre videre! Men men det kan jo blive svært når de brobizzer kun virker hver anden gang for nogle! Ja jeg er ude med riven idag! sorry
bananas Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Det var godt at denne her tråd blev genoplivet. Jeg havde glemt alt om disse penge, så nu tjekkede jeg lige min konto. Jeg har faktisk fået pengene ind på min konto igen den 15/5. Men de har ikke lavet 1 enkelt transaktion på +130. Næ, der skal skam i det dobbelte bogholderi's hellige navn laves 2 transaktioner: 1 på +155 og 1 på -25. kr er blevet foretaget. Sikkert meget fint i deres eget regnskab, men hvor meget skal vi væde på, at hvis jeg nu kommer over 50 ture i maj, så bonner de mig 130 kr. allerede fra den 50. tur og ikke fra den 51. som de burde? Nå - der har været nogen helligdage og fridage her i maj, så der når formentlig ikke op på de 50.
Peter M Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Tjah, så skete det også for mig. Fik en rykker idag, med trusler om bål og brand og lukning af min bizz hvis ikke jeg inden 8 dage betaler 200SEK plus rykkergebyr 50 SEK. Tilsynladende en faktura fra januar måned. Der står så også med utydelig håndskrift på brevet at det drejer sig om en dobbelt-kreditering. Hmmm...de udbetaler ved en fejl for mange penge til mig for et eller andet som jeg ikke kan huske hvad er (brobizz depositum måske ?), og så sender de en rykker. Idioter... Sidste måned fejldebiterede de mig for en overkørsel, og jeg måtte pænt sidde i tlf-kø for at få mine penge tilbage. Truede jeg måske med at lukke deres bro hvis ikke de betalte mig inden 8 dage ? Nej, vel. Suk. Tager forbi kontoret ved Lernacken imorgen og håber der er nogen man kan give lidt konstruktiv kritik. Peter
Danielsito Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Jeg fik en rykker på 388 DKK plus 50 kr i rykkergebyr. Det viste sig så, at det var for 2 passager af Storebæltsbroen, jeg havde foretaget i marts. Marts måned var den første på den nye ordning, hvor jeg har valgt at betale via mit Metax kort. Jeg fik så en faktura for marts måned, med faktureringsgebyr på. Efter en opringning til dem, fjernede de gebyret, da jeg jo havde tilmeldt mig automatisk betaling. Tilbage til overfarterne på Storebælt... Der fik jeg en faktura med kun de to overfarter på, samt en udskrift hvor der stod, at beløbet var trukket fra mit Metax kort. Så viser det sig at de slet ikke har trukket dem alligevel!!! DERFOR fik jeg en rykker! De har godt nok styr på deres fakturering. (Jaja, jeg ved godt det var en lidt lang forklaring)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu