MC Manden Skrevet April 30, 2007 Rapporter Skrevet April 30, 2007 Så genoptager vi en god tradition som er næsten et år gammel :D Vi mødes ved Macdonalds i Rosengård (ihvertfald 1. gang, derefter kan vi evt. aftale nyt sted) 1. tur bliver ONSDAG D. 2 MAJ Mødes kl. 18.15, afgang kl. 18.30.... Afhængig af vind og vejr, så kører vi et par timer eller 3, ganske som vi plejer. Tilmelding i denne tråd, så det er muligt at ha' et overblik over hvem der kommer. Det er jo ærgeligt at stå tilbage alene, fordi man er kommet 2 min. for sent. PS... for dem der skulle være i tvivl, så er dette en MC tur ...
Kress & Betina Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Æv !! Min cykel står i danmark og er ved at få skiftet bagdæk, så jeg er ude... Blir da ellers fedt !!
Fagerland Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Hejsa, Jamen jeg er da på. Men men. Har hentet maskinen i går, og har ikke kørt i over 2 år. Sååå lidt rusten er man vel. /Fagerland
MC Manden Besvaret May 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2007 Hejsa, Jamen jeg er da på. Men men. Har hentet maskinen i går, og har ikke kørt i over 2 år. Sååå lidt rysten er man vel. /Fagerland Vi tager det stille og roligt... Ingen grund til panik :th2:
Thomas Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Hejsa, Jamen jeg er da på. Men men. Har hentet maskinen i går, og har ikke kørt i over 2 år. Sååå lidt rysten er man vel. /Fagerland Rysten;) .
MC Manden Besvaret May 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2007 Ja, så skete det der bare ikke MÅ ske... Jeg har parkeret min mc med p-lys, og mit batteri er dødt !. Jeg kan ikke selv deltage i aften, men vil da anbefale at I andre kører en tur i dette fantastiske vejr.
thygesen Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg ville gerne, men jeg har desværre møde med Deutsche Bahn i KBH kl. 17 og ved sgu ikke lige hvor længe det varer.. ellers ville jeg gerne ud og køre!!
ole Besvaret May 23, 2007 Rapporter Besvaret May 23, 2007 Skal vi prøve igen, med MC Onsdagsturen ? I aften.....
SanneJ Besvaret May 23, 2007 Rapporter Besvaret May 23, 2007 Jeg skal sidde indenfor i det fantastiske vejr og se tv...:o :th2:
MC Manden Besvaret May 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2007 Skal vi prøve igen, med MC Onsdagsturen ? I aften..... Da jeg tidligere havde en aftale med Triumph-drengene fra RAT i Kbh, så har jeg ikke skrevet i denne tråd... Men, jeg er frisk... Dog skal vi jo liiige erindre at der er CL finale, så en lidt kortere tur er fint for mig. Måske mødes lidt før ?
ole Besvaret May 23, 2007 Rapporter Besvaret May 23, 2007 Da jeg tidligere havde en aftale med Triumph-drengene fra RAT i Kbh, så har jeg ikke skrevet i denne tråd... Men, jeg er frisk... Dog skal vi jo liiige erindre at der er CL finale, så en lidt kortere tur er fint for mig. Måske mødes lidt før ? Er kl.17 en mulighed ?
MC Manden Besvaret May 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2007 Er kl.17 en mulighed ? Desværre... Jeg sidder stadig på jobbet... Bliver nødt til at droppe det.
denrt Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Hejsa Jeg har lige set denne nye tråd og jeg er frisk på at køre med men kun hver anden onsdag (ulige uger) (Hvis det nu var tirsdag kan jeg hver uge.) Jeg kan prøve om jeg ikke kan skaffe nogle flere mc'ister hvis det bliver til en fast ting.
MC Manden Besvaret May 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2007 Hejsa Jeg har lige set denne nye tråd og jeg er frisk på at køre med men kun hver anden onsdag (ulige uger) (Hvis det nu var tirsdag kan jeg hver uge.) Jeg kan prøve om jeg ikke kan skaffe nogle flere mc'ister hvis det bliver til en fast ting. Det bliver naturligvis en fast tur, præcis som det var sidste år. Grunden til at vi kører om onsdagen er at man samles ved Sjöbo flygplatscafe. Der samles op til 1000 mc'ere hver onsdag.
denrt Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Ok super. har været der en gang før. Jeg er klar om 13 dage om vejret er godt.
MC Manden Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Er der en tur i morgen? Ja, hvis du kører en tur, så er der... Det er jo bare med at tilmelde sig, så hvis du vil være guide, så er der tur... Og, jeg hægter mig gerne efter :th2: Jeg er frisk imorgen....
Fagerland Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Føre du ikke bare an på vej til Sjöbo flygplatscafe. Jeg aner ikke hvor det er . Hvor og på hvilket tidspunkt mødes vi? Jeg bor ved Trianglen i centrum, og kan køre hvorhen det skal være /Martin
MC Manden Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Føre du ikke bare an på vej til Sjöbo flygplatscafe. Jeg aner ikke hvor det er . Hvor og på hvilket tidspunkt mødes vi? Jeg bor ved Trianglen i centrum, og kan køre hvorhen det skal være /Martin Jeg skal nok lægge mig forrest medmindre en af de "gamle" vil gøre det. Jeg skal vel ikke altid være vejviser ? Jeg foreslår (som altid) MacDonald's i Rosengård, ved siden af Preem. Den ligger godt, på vej ud af byen i i den retning som vi alligevel skal Mødetid kl. 18.15, afgang kl. 18.30. Aflyst hvis det regner...
Fagerland Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Super. Så mødes vi ved 18.15 tiden. Du skal nok slippe med vejvisningen på et tidspunkt. Jeg skal blot lige finde ud af vejene. /Martin
MC Manden Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Der er vist ingen vej udenom ... http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö
denrt Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Jeg tror jeg skal med i aften. Trænger sq til at få luftet bladen lidt.
MC Manden Besvaret May 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2007 Jeg tror jeg skal med i aften. Trænger sq til at få luftet bladen lidt. Og, det skal jeg så desværre ikke... Generalforsamling i foreningen :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu