Jump to content

Recommended Posts

Guest Mogens
Besvaret

Jep, men hvornår...

Ja, det kunne være fedt med en detaljeret tidsplan for arrangementet hos os i Skåne. Så lidt vedr. den danske del igår, hvor starten går lørdag kl. 08:30 mod Peberholm. Der passerer jeg netop stedet, så måske er der et par Ferrari, som vil ha' baghjul :laugh: Tidsplan - www.dealer.ferrari.com/dna/news_events.php?newsid=92000 Generelt - www.business.dk/article/20070421/luksus/104211508/
Besvaret

De skal vist spise på Turning Torso Gallery i aften, så mon ikke de stiller bilerne i nærheden: http://www.bizzbook.com/hamnen/nyheterapril2007.html Många Ferraribilar i Västra Hamnen 3-4 maj

Från en tur på nätet 2007-04-02 Restaurangen Torso Twisted är abonnerad den tredje maj. Det är Autoropa som ska fira Ferraris 60-årsjubileum med en kortege från Stockholm till Malmö. Den fjärde maj ska en stafettpinne lämnas över till danska Ferrarientusiaster. Överlämnandet sker mitt på Öresundsbron.

Guest Mogens
Besvaret
De skal vist spise på Turning Torso Gallery i aften, så mon ikke de stiller bilerne i nærheden:
P-pladsen (grus :scared: ) overfor? - den er afspærret...
Guest Mogens
Besvaret
Nøj, jeg tror jeg skal et smut forbi Kungsparken i morgen.....:th2:
God idé - som min kone sagde om Turning Torso arrangementet: "Sikke noget oprekameret pis" :laugh: En stor del af Ferariejerne ankom i bus !
Guest Mogens
Besvaret
He he, har brugt noget af dagen på arrangementet. Meget fin samling de har fundet frem idag - der er vel en 40-50 stykker, deriblandt et par klassikere. Jég er vild med den F275 GTB, som kører med. En tidligere tävlingsbil hvor historien er listet op på bagklappen. Lyden fra den er heeelt fantastisk !
Guest Mogens
Besvaret

Lidt fler' billeder

og de sidste for denne gang...
Nice - jeg vedhæfter lige et par billeder af mine 2 største favoriter F275 GTB og F50. Sidstnævnte er for fed ! Enzo'en har jeg iøvrigt siddet i hos Ferrari i Bremen - døren kunne knapt lukkes på grund af mine 2 m i højden :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...