Juff Skrevet May 3, 2007 Rapporter Skrevet May 3, 2007 Er der nogen der kender til eller har hørt om en god tatovør i Malmö ?
MC Manden Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Er der nogen der kender til eller har hørt om en god tatovør i Malmö ? Mon ikke bare du vælger en god i Kbh (eller, hvis du har god tid, Henning i Helsingør) ? Det afhænger jo af hvad du skal ha' lavet. Nogle er gode til japansk andre til sort/hvid osv osv... Skal du bare ha' en tribal, så kan alle sgu lave det... (de gode gider dog ikke)
hsahirf Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Tag til Helsingør - Royal Tattoo er en af nordens allerbedste. Rigtig mange svenskere, også fra nord for Skåne, tager turen dertil.
newport Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 På Berggatan, lige efter krydset ved admiralgatan (malmø)
Miriam Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Ellers er der ham her i Lund. Dem fra mit job får lavet der, så det må prøves :) www.fantasyland-tattoo.com
jacob.hansen Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Jeg kan varmt anbefale "Kunsten på kroppen" i København. www.tattoo.dk Jacob
Juff Besvaret May 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2007 Ellers er der ham her i Lund. Dem fra mit job får lavet der, så det må prøves :) www.fantasyland-tattoo.com Citat :D Helst gör han Japanskt, traditionell och gråskalor eller istort sett allt med undantag av tribaler som kan leda till mindre vackra grimaser. - Man tränar inte i 30 år för att sitta och måla svart färg. Det är som att be Michaelangelo att måla en husvägg vit med en roller när han själv vet vilket alster han kan åstakomma på den väggen.
Furland Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Jeg kan personligt kun anbefale http://www.tattooworldmalmo.com som dog skifter navn til Old Bones Tattoo, dog med samme team... Knald dygtige, flinke fyre. Se om i kan finde mig i deres galleri Jeg ryger ihvertfald i stolen igen, næste gang jeg finder trangen.
Søssan Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Det her er godt nok en vild tattoo... kunne godt lige undvære delen ned over ballerne:laugh: [ATTACH]1194[/ATTACH] Hentet fra den hjemmeside Furland henviser til...
molnartos Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Jeg kan personligt kun anbefale http://www.tattooworldmalmo.com som dog skifter navn til Old Bones Tattoo, dog med samme team... Knald dygtige, flinke fyre. Se om i kan finde mig i deres galleri Jeg ryger ihvertfald i stolen igen, næste gang jeg finder trangen. det var da ikke så svært at finde dig
JkMa Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Jeg kan varmt anbefale "Kunsten på kroppen" i København. www.tattoo.dk Jacob Samme her, Colin Dale gør det rigtig godt, bærer rundt på et par af hans værker, og det er ikke slut endnu :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu