Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har købt hos dinbil Malmø. Det kan godt være de har dårlig service, men hvis jeg har reklamationer eller skal have den serviceret, så regner jeg da med at køre et andet sted hen...

• 3 weeks later...
Besvaret

16" vinterhjul !! Du skal være opmærksom på, at du ikke kan sætte 16" vinterhjul på din bil, da der i s-line-pakken følger 17" bremser med. Man skulle tro, de snart havde lært det, eftersom jeg havde den samme problematik for et år siden...:thumbdown Du skal selvfølgelig ned og brokke dig til Audi og forlange, at de "opgraderer" dine vinterhjul til samme pris - husk også at være opmærksom på hastighedsmærkningen, de forsøgte først med Q-mærkede dæk, men jeg fik også opgarderet mærkningen til V.

Besvaret
Du skal være opmærksom på, at du ikke kan sætte 16" vinterhjul på din bil, da der i s-line-pakken følger 17" bremser med. Man skulle tro, de snart havde lært det, eftersom jeg havde den samme problematik for et år siden...:thumbdown Du skal selvfølgelig ned og brokke dig til Audi og forlange, at de "opgraderer" dine vinterhjul til samme pris - husk også at være opmærksom på hastighedsmærkningen, de forsøgte først med Q-mærkede dæk, men jeg fik også opgarderet mærkningen til V.
Tak for det:th2: Kontakter dem straks. Bilen er "heldigvis" ikke leveret endnu.
Besvaret
LOOOL den pris for 16" vinterhjul med dæk er edderfløjtende os høj..... Det koster ik over 10k i danmark (ganske vist danske kr' date=' men stadivæk)[/quote'] Lagde du mærke til at det var med alufælge?
Besvaret
:P jepsen' date=' 14k selv i svenske er edder mame dyrt... jeg skal gerne sælge dig aluer med gode vinterdæk til den pris.. :P[/quote'] hehe, ok - ku det tænkes at det var originale audi fælge?
Besvaret

Det er det højst sandsynligt, men det skal du ikke betale ekstra for. Den meget brugte A8 og RS4 fælge er fuldstændigt ens om det er org eller uorg... De kommer fra de samme 3-4 fabrikker i europa. Vi har dem i butikken, og har haft et sæt originale på lager sammen emd uoriginale, fordi fabrikken ikke kunne levere flere "uoriginale" så fik vi et sæt af de "org".... eneste forskel... fire ringe stemplet inde i fælgen.

Besvaret
Det er det højst sandsynligt' date=' men det skal du ikke betale ekstra for. Den meget brugte A8 og RS4 fælge er fuldstændigt ens om det er org eller uorg... De kommer fra de samme 3-4 fabrikker i europa. Vi har dem i butikken, og har haft et sæt originale på lager sammen emd uoriginale, fordi fabrikken ikke kunne levere flere "uoriginale" så fik vi et sæt af de "org".... eneste forskel... fire ringe stemplet inde i fælgen.[/quote'] Der er jo ikke noget nyt i at et produkt købt som 'original', koster kassen i sammenligning til det samme produkt købt via parallelimport. Der kan endda være stor forskel i 'original' prisen - hvis fx produktet sælges via forskellige bil producenter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...