Martin R Skrevet May 6, 2007 Rapporter Skrevet May 6, 2007 Er der nogen herinde, der fra tid til anden kunne være frisk på at mødes til en gang bilvask i Malmö området ?? Kunne jo være en ganske hyggelige og uforpligtende måde at træffe nye folk herover. Og samtidig interessant at se hvad andre har investerede i af biler... eller måske er der allerede nogen der mødes og som måske har en ekstra plads? :th2:
CAC Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg kunne da godt tænke mig at være med. Som en fuldstændig ny bilejer og den eneste "vaskeviden" jeg har er hvordan man finder en bilvask, så kunne jeg da godt tænke mig at mødes med nogen der kunne give mig nogle tricks til hvordan jeg holder min fantastiske Fabia skinnende ren :D Tilslutning herfra:th2:
alex Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Haløjsa, den er jeg da også med på... Vi kunne jo passende lægge ud med en snak omkring hvilke middel er bedst til at fjerne insekt rester med - det har det ihvertfald lykkedes mig at få slagtet en del allerede...;o) Mvh Alex
Schacke Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Hejsa Det kunne da vær vildt fedt hvis folk med interesse for biler og dermed også at holde dem, kunne finde et sted at mødes (danskere som svenskere) og snakke biler og skabe nye bekendtskaber........:th2: Nogen der er friske på at finde en dag/sted og mødes?????
bananas Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Det var da et rigtigt godt forslag. Den er jeg også med på :th2:
andersen Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg synes da det kunne være hyggeligt at møde nogle ligesindede :) Jeg prøver, såvidt det er muligt (tømmermænd? :o), altid at vaske om søndagen ved 13-tiden ude på gør-det-selv-anlægget ved Svågertorp. Så hvis der er andre der er friske så skal i da være velkommen til at troppe op :)
Lynge Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg vil da lige anbefale at vaske i de der vask båse(vask selv) ude ved Bauhaus, det fungere rigtig godt og der er altså plads til en del af gangen. Med hensyn til insekter så købte jeg en insekt spray hos Shell engang og den virkede satme godt. Kan ikke lige husek navnet:rolleye: , men de havde ikke så satans mange varianter, så prøv og kig in på en Shell. Det var i Sverige;) Vil dog lige sige at Søndag eftermiddag omkring kl 13, ja der er pænt mange mennesker derude, så måske en anden dag eller noget tildligere eller senere er at anbefale:thumbup:
Thomas Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Båsene ved volvo i jægersro er nøjagtig de samme og der er der aldrig kø;)
Lynge Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Båsene ved volvo i jægersro er nøjagtig de samme og der er der aldrig kø;) Muligvis kender der ikke:cool:
Martin R Besvaret May 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2007 Lyder kanont - så skal vi måske hitte på noget nu her når vejret igen arter sig - og er "mobil" mht. hvor vi vasker - der ligger også noget ude ved Hamnen - endda 2 stk. der er også til at komme til...... :th2:
andersen Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Vil dog lige sige at Søndag eftermiddag omkring kl 13' date=' ja der er pænt mange mennesker derude, så måske en anden dag eller noget tildligere eller senere er at anbefale:thumbup:[/quote'] Jeg synes nu ikke det er så galt - de 5 minutters ventetid kunne man jo eventuelt benytte til det der netop bliver efterlyst i denne tråd: træffe nye folk og snakke biler? :) Men fint for mig med et andet tidspunkt - der er bare ingen andre der er kommet med et forslag... :)
Nenad Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg vil med... Det er første gang jeg ejer en bil med læder og ved ikke hvordan jeg skal vaske eller pleje det. Mvh Nenad
Basse Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg er også frisk nok at tage turen fra HBG til Malmö når jeg får min nye øse :-)
Johan Besvaret May 7, 2007 Rapporter Besvaret May 7, 2007 Jeg plejer også altid at tage ud og vaske om søndagen ude ved svågertorp ved en 11-12-13 tiden alt efter hvornår jeg er væltet ud af sengen. Men jeg er også frisk hvis der bliver fundet en lidt mere fast tid så man kan mødes og en bil ellers to.... :th2:
Carwash Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hmm hvorfor skal man vasker selv når man kan få andre til det eheh. kom forbi mig på amager. www. americancarwash.dk eller www.autovasken.dk om du har en bil/mc , om du vil have udvendig/indvendig vask eller sæderens.. osv.
Basse Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hmm hvorfor skal man vasker selv når man kan få andre til det eheh. kom forbi mig på amager. www. americancarwash.dk eller www.autovasken.dk om du har en bil/mc , om du vil have udvendig/indvendig vask eller sæderens.. osv. 1. fordi det er billigere 2. fordi man kan møde andre og udbrede det danske ord HYGGE 3. Fordi, ser det grimt ud, skal man kun diskutere med sig selv - og ikke ham der påstår alt er lavet tip top 4. Og sidst men ikke mindst - man har noget at lave mens bilen bliver færdig *G* Det har en masse at gøre med samværd - men du er sikkert velkommen forbi med gode tips og tricks *G*
Carwash Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hej Basse og Komp. du glemte lieg den 5. og alle vigtigste grund, mænde snak uden konen på en søndag hehe.. og det nmed HYGGEN tja det kan jeg slet ikke slå, men det sker at folk komme i flok hos mig og de får sig en øl mens deres biler bliver ordnet/klargjordt.. jeg er frisk på at giver go råd , i spørge hvis det er noget om midler osv. men jeg jeg melder mig ind i klubben bliver det nok næppe ehhe,
CAC Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 var det bare mig eller hørte jeg carwash nævne noget med 75% i grupperabat hvis der kommer mere end 5 biler??? ;) :D
Carwash Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 var det bare mig eller hørte jeg carwash nævne noget med 75% i grupperabat hvis der kommer mere end 5 biler??? ;) :D CAC hmmm jeg sætter priserne op med 75% og derefter giver jeg øl mens jeres biler bliver vasket. man har dog mulighed for at bestille en sød cute bikini pige at vaske bilen mens man sidder og nyde en kold øl med gutter, konceptet hedder (watch wash but no touch) heheh..
Basse Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 CAC hmmm jeg sætter priserne op med 75% og derefter giver jeg øl mens jeres biler bliver vasket. man har dog mulighed for at bestille en sød cute bikini pige at vaske bilen mens man sidder og nyde en kold øl med gutter' date=' konceptet hedder (watch wash but no touch) heheh..[/quote'] Det må der være en af klubbens bedre kvindelige halvdele, der kan gøre billigere *G* Tror jeg vil løbe over i et hjørne nu og gemme mig lidt, inden jeg får diverse repræsalier på nakken af kvinderne *G*
Carwash Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 Det må der være en af klubbens bedre kvindelige halvdele, der kan gøre billigere *G* Tror jeg vil løbe over i et hjørne nu og gemme mig lidt, inden jeg får diverse repræsalier på nakken af kvinderne *G* sådan kan det også gøres.. tror det er meget mere sjovere at kigge hehe http://www.bt.dk/article/20070508/NYHEDER/70508036
Juff Besvaret May 9, 2007 Rapporter Besvaret May 9, 2007 sådan kan det også gøres.. tror det er meget mere sjovere at kigge hehe http://www.bt.dk/article/20070508/NYHEDER/70508036 Det skulle også give en gladere og mere motiveret bil :th2: ....... Fremragende idé :D
andersen Besvaret May 13, 2007 Rapporter Besvaret May 13, 2007 Der er ikke mange konkrete forslag i denne tråd, selvom mange er interesseret? Så jeg vil bare lige sige at jeg stadig holder fast i at vaske bilen idag kl. 13 ude ved gør-det-selv-vaske-anlægget ved Svågertorp/Bauhaus... kommer der andre?
CAC Besvaret May 13, 2007 Rapporter Besvaret May 13, 2007 Pokkers, jeg er lidt presset rent tidsmæssigt i dag, ville ellers gerne have deltaget. Hvad koster sådan en omgang gør-det-selv vask egentligt?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu