Jump to content

Ny skatteaftale mellem Danmark og Sverige

Recommended Posts

Besvaret

Klap nu lige hesten!. Foreløbigt er arbejdsministrene i de to lande kun blevet enige om at de vil "gøre noget" uden at præcisere hvad. Ligesom sidste gang, og gangen før, og gangen før igen osv. osv. osv. osv. osv. osv. osv. Væk os, når de kommer med nogen konkrete forslag.:sad:

Besvaret

Jeg kan "berolige" jer med at den aftale de har underskrevet ikke lover hverken guld eller grønne skove.. Jeg har en kopi af den liggende herhjemme og det eneste der står i den, er stort set at de forpligter sig til at gøre noget ved det.. men ikke noget om hvornår.. Dog kan jeg fortælle at der bliver nedsat et arbejdsudvalg, hvor foreningen håber at få lidt indflydelse, på den ene eller den anden måde. Dernæst har de vist NÆSTEN noget på plads omkring bijobberi som der bare venter på godkendelse i den svenske Riksdag. Det er godkendt af folketinget i Danmark. Det er deres punkt 1 de vil kigge på. Dernæst har de revalidering på planen og til slut noget om praktikpladser. Det er det arbejdsgruppen skal kigge på OG så skal den også kigge på andre evt. barrierer der findes.. Så vi har håb om at der sker noget, og faktisk også lidt allerede rundt om hjørnet.

Besvaret
Dernæst har de vist NÆSTEN noget på plads omkring bijobberi som der bare venter på godkendelse i den svenske Riksdag. Det er godkendt af folketinget i Danmark. Det er deres punkt 1 de vil kigge på.
Som jeg skrev for et halvt års tid siden, har EU-systemet allerede 29. april 2004 færdigbehandlet en formulering, som bare skal godkendes af staterne. Det er så det, der er ved at ske nu. Man kan ikke beskylde dem for at haste noget igennem. :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...