Jump to content

Recommended Posts

Guest Nadynka
Besvaret
De er bare så blanke derinde...... Gør os alle den tjeneste og gør broen gratis for alle..... Så skal vi kun betale for vedligeholdelsen via skatten og den kunne de jo udligne, så Sverige og DK delte regningen..... Ingen grund til at betale for alle de mennesker der render rundt og ikke ved noget, ikke gør noget og ikke løser noget som helst, men skalber en helvedes masse problemer....
Jeg har et fantastik forslag! Vi ved jo godt at det aldrig bliver helt gratis men! 220 pr år i abonnement og 25 kr pr. tur /ubegrænset ikke noget med de ørste 16 ture blah blah nej nej = flere der vil benytte broen og alle er glade og klart skal det være med samme fradrag! Det er f.. godt kommet på da :fight: Og så lige nedslag i Maj mdr grundet tabt arbejdsfortjeneste! ( der behøver ikke være 70 km/t fra SE betalings anlæg fremtil slut tunnel ) det kan bare være et 1 km fra deres arbejde, ( så kan man godt nå at bremse ned ) som selvfølgelig skal være en mandag morgen!
Besvaret

Det jeg ikke forstår er at det ene spor har været lukket nede i den tunnel flere gange, sidst var det vist 1 eller 2 uger i træk. Men derfor lukkede de da ikke hele lortet. Vi fik lov til at indtage 45 min ekstra sol i dag ude ved betalingsanlægget. Der gik en masse bro medarbejdere rundt og informerede folk(hvilket faktisk var en ok ting), men jeg sagde til hende at de folk jeg kendte og havde snakket med ikke havde modtaget nogen sms og det ville hun undersøge................Grrrrrrr.....

Besvaret

Det der kan undre mig mest er deres fremgangsmåde. Lukke for al trafik i 10 min.... åbne i 10 min, tjekke at trafiken kører igen, lukke i 10 min. osv osv osv... Det giver da bare en masse frustrationer hos alle der kommer til en lukket bro. Hvis de da endelig vil begrænse trafikken lidt, så kunne de da nøjes med at ha' en eller to åbne "sluser"... Så vil der være kø, ja.. men, man ville kunne se at trafikken flyder og så evt. informere om hvorfor man gør sådan. Men, at lukke og åbne for trafikken, det er da komplet hjernedødt.

Besvaret
Her til morgen var der da så heldigvis ingen problemer! :th2:
Nej, ikke andet end det sædvanlige fis... Jeg skal holde og vente på 5 turister og en fucking polsk lastbil !... Det er SÅ irriterende ! Lav nu en bane til mc'ister... hvor svært kan det være ?? Ta' en af de almindelige brobizzbaner (som aldrig er åben), lav skiltet om så det KUN viser en mc (evt. male de andre symboler over) og sæt nogle store kegler i gennemkørelsen, således at det kun er mc'ere der kan passere... Så er problemet løst med at vores brobizz skal registrere at det enten kan være bil eller mc der kører igennem (der er jo kun plads til mc, ikk ?)
Guest Supermule
Besvaret

Var jeg på MC, så havde jeg fandme taget den bagom på vejen ud til udsigtspunktet......:lol: Der kan man snildt smutte igennem på MC......

Besvaret

Er det bare mig, eller burde man ikke melde den slags ud på SMS?!??!? Jeg får SMS'er så snart camplet'en kan gå i slinger, men varsle om tæt stoppet trafik - nej, det er da vist ingen grund til. Go'daw!!!! /Junkeren

Besvaret
Er det bare mig, eller burde man ikke melde den slags ud på SMS?!??!? Jeg får SMS'er så snart camplet'en kan gå i slinger, men varsle om tæt stoppet trafik - nej, det er da vist ingen grund til. Go'daw!!!! /Junkeren
Sendte en mail til dem om det samme (ikke 1. gang i øvrigt) og fik faktisk et okay svar: Kære Lars Tak for din mail om vores SMS system. Vi har taget din mail til eftertanke. Vi må konstatere efter igår, at vi kunne have givet vores pendlere en bedre udmelding, om det vejarbejde der foregik i går morges. Vi vil i fremtiden give jer kunder bedre information, også ved vejarbejde. Endnu en gang tak fordi du gav dig tid til at skrive til os, og vi siger tak for de gode ideér du har sendt os. Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar Line Lund Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat Här hittar du oss/Her finder du os Sent: 21. maj 2007 14:38 To: KundeService Danmark Subject: SMS-systemet Hej bron! Jeg skriver til jer, fordi jeg har en god idé til hvordan I kan forbedre informationer via SMS-systemet. For nylig blev det muligt at vælge hvornår man vil have tilsendt SMS, meget fint! Men det kan godt forbedres. I dag den 21. maj 2007, omkring kl. 7.30, var der et temmeligt langt stykke af det ene spor i tunnellen (fra Sverige mod Danmark) der var afspærret pga. vejarbejde. Med det resultat at der opstod kø lidt før indkørsel i tunnellen. Folk holdt faktisk helt stille en overgang. Som jeg har skrevet før synes jeg det ville være en udemærket idé at sende SMS til os der abonnerer på dette, når hastigheden er nedsat, der er vejarbejde eller noget af broen/tunnellen er lukket (f.eks. som i dag, hvor hastigheden også var nedsat til 70). Så undgår man at stresse og kan tage tidligere hjemmefra. Jeg foreslår også at I ændrer SMS-typen ved unormale vind-forhold. Det er fint at I sender SMS når broen er "lukket" for vindfølsomme køretøjer (hvilket den er temmelig tit i efterår/vinter-sæson). Men det er de færreste der har brug for denne information (kun dem med lastbiler, campingvogn eller mc). Vi (pendlerne, som bruger denne service) ved godt det blæser på broen, det mærker man jo hver dag. Vi har kun brug for at vide når broen er fuldstændig lukket. Altså... - ny type SMS, hvor man kan vælge på nettet (som med tidspunkterne) om man vil have SMS ved alm. "lukning" eller "hel" lukning af broen (ville også spare jer for en masse unødvendige SMS - jeg fik over 100 sidste år fra jer...) - ny type SMS ved arbejde, nedsat hastighed og lignende. Noget der i den grad vil være med til at hæve sikkerheden på broen også, da alle ville vide det inden de kører hjemmefra Jeg ser frem til at høre fra jer! VH Lars
Besvaret
Endnu en gang tak fordi du gav dig tid til at skrive til os, og vi siger tak for de gode ideér du har sendt os. Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar Line Lund
Jeg fik også et svar fra Line Lund igår, da jeg skrev et forslag om hvordan man kunne oprette en pendlerbane for mc'ere (og, som let kunne forvandles tilbage til normal igen, hvis der skulle komme for meget tryk på broen) Hun svarede også pænt og høfligt og er til en vis grad lydhør overfor vores problemer. Desværre tror jeg bare hun sidder i kundeservice og at der er ret langt fra hende til dem der tager beslutningerne. Når jeg har spurgt "vagthavende" i den manuelle bane, om det ikke ville være en ide med en motorcykel bane, så er svaret hvergang "JO, det ville være en glimrende idé"... Men, der sker jo ingenting... Dem der tager beslutningerne lytter vist ikke efter "folket"...
Guest Supermule
Besvaret

Kundeservice er et eksternt firma, der varetager opgaven for Øresundsbroen.....De har intet udover kundeservicen tilfælles med broen...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...