Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja og hvad hulen laver de nu i tunnellen? "Pga underhållsarbete i tunneln i riktning mot Danmark är del av vänster körfält avstängt och höger körfält har hastighetssänkning till 70 km/h" Var det ikke lige sidste sommer de gav den en ordentlig omgang, men okay, med alle de penge der kommer ind i broafgift skal der selvfølgelig og lige brændes lidt af på vedligehold :p

Besvaret

Ja det var en blandet fornøjelse alerede kl 05.30 da jeg skulle igennem... ikke nok med at der var en skørbugsramt saltvandsmatros der ikke kunne få bommen op i det ene af de TO!!! eneste Bizzbaner der var, så var køen 5 biler lang i det andet... Træls at man oftere og oftere skal trække over i lastbilsbanerne for at komme igennem.

Guest Supermule
Besvaret

De skal jo bruge pengene på alle deres venner de har ansat...... Der skal jo vaskes autoværn og vægge i tunnelen.....Gerne mindst 3 gange om ugen...... Den er bare så fuck'ed up den lortebro........:mad: Det er ligeså snart der er svenskere og penge involveret, så bliver det bare noget lort..... Kan vi ikke købe halvdelen tilbage og så bare styre lortet selv????

Besvaret
.. ikke nok med at der var en skørbugsramt saltvandsmatros der ikke kunne få bommen op i det ene af de TO!!! eneste Bizzbaner der var' date=' så var køen 5 biler lang i det andet... [/quote'] Så skulle du prøve at være på mc !!! Der findes EEN bane og det er selvom man har brobizz. Det er så FUCKING irriterende at holde bag turister konstant. Jeg er røvtræt af den elendige behandling mc'ister får på den bro !:fight: :fight:
Besvaret

Ingen problemer over broen kl 06.30. 3 bizz-baner åbne og en jævn hastighed på 100 ad den farbare bane gennem tunnellen. Godt at trafikanter kan enes om hastigheden.:thumbup:

Guest Supermule
Besvaret

2007-05-21 09:22 Placering: Lernacken, betalingsanlæg Retning: Mod Danmark Hændelse: ventetid ved betalingsanlægget. Restriktion: Risiko for langsom trafik Kommentar: Pga köbildningen i tunneln så reguleras trafiken i betalanläggningen med stängningar i korta perioder. 2007-05-20 20:33 Placering: Tunnelen Retning: Mod Danmark Hændelse: vedligeholdelsesarbejde Restriktion: En kørebane er afspærret Kommentar: Pga underhållsarbete i tunneln i riktning mot Danmark är del av vänster körfält avstängt och höger körfält har hastighetssänkning till 70 km/h Taget fra hjemmesiden..... De er igang med at opgradere sikkerheden i togtunnelen.....

Besvaret
2007-05-21 09:22 Taget fra hjemmesiden..... De er igang med at opgradere sikkerheden i togtunnelen.....
Togtunnelen?? Så er det da det forkerte tunnelrør, de har gang i, så burde det være det tunnelrør fra Danmark :eek:
Guest Supermule
Besvaret

Det er nok også derfor det tager så lang tid...:lol: Men er der ikke forbindelse fra begge rør????

Besvaret

Jeg tog toget kl 8.31 fra Svågertorp, og kunne se at der startede køen til betalingsanlægget på den forkerte side af Skånegården! Flere folk stod ude på kørebanen med åbne bildøre, så køen kan ikke lige frem have rykket specielt hurtigt på det tidspunkt. Jeg gik bare ud fra der havde været et uheld siden ALT holdt stille. Sygt hvis der skal være flere km kø, hvor bilerne ikke rykker overhovedet, så folk kan stige ud af bilerne - alene pga af vedligehold af broen :eek: Godt jeg tog toget idag, for det ankom da kun 11 minutter for sent til Lufthavnen :rolleyes:

Guest Supermule
Besvaret

Send dog en regning for forsinkelse, alternativt kræv et nedslag i prisen på maj måneds faktura...... De skal fandme ikke dø i synden de fjolser........:mad:

Besvaret
Jeg tog toget kl 8.31 fra Svågertorp, og kunne se at der startede køen til betalingsanlægget på den forkerte side af Skånegården! Flere folk stod ude på kørebanen med åbne bildøre, så køen kan ikke lige frem have rykket specielt hurtigt på det tidspunkt. Der holdte jeg i et kvarters tid og så dum ud :eek: .... Da jeg så kom igennem betalingsanlægget, troede jeg der var fri bane ! men ak og ve... halvvejs oppe på broen stod det næsten stille igen............ tror jeg så en "arbejdende mand" i gult tøj på hele strækningen :D
Besvaret

Ikke et ord fra Bron´s SMS-service, og ikke et ord på hverken dansk eller svensk TA. De er så super-fantastiske med deres informationsniveau at jeg får lyst til at spise stearin... 30 minutters forsinkelse her til morgen - og ja, jeg var én af dem der gik ud og "nød" det dejlige vejr :rolleye:6fr7joi.jpg:surprise:4pumtn9.jpg

Besvaret

Hvor er jeg glad for, at jeg kører når jeg gør (igennem betalingsanlægget ca. 6.45) - ingen problemer overhovedet, og selvom der var en del trafik i det ene farbare spor i tunnellen, så gled det fint med vel omkring 80 km/t... Det lyder da ellers godt nok som om mange har haft en interessant morgen :rolleye:

Besvaret

Fra Sydsvenskan.se. Jeg forstår heller ikke at de ikke omdanner alle de baner som er til betalingskort til Brobizz baner, så ville det gå hurtigere med at komme igennem på de pressede dage. ------------------------------------------- Långa köer över Öresundsbron Av Charlotte Fagerlund Senast uppdaterad 21 maj 2007 07:56 På grund av ett vägarbete i tunneln mot Danmark var det på måndagsmorgonen långa köer över Öresundsbron i riktning från Sverige mot Danmark. – Vi håller förbindelsen helt stängd i tio minuter fram till klockan åtta för att det inte ska bli seriekrockar och det är möjligt att vi får göra det igen, beroende på hur trafikanterna sköter sig. Det är bättre att de köar vid betalstationen, säger Jopas Wulff, trafikledare på Öresundsbron. Arbetet i tunneln kommer troligen att skapa köer hela dagen och eventuellt får man under perioder stänga tunneln även under rusningstid även under tisdagsmorgonen.

Guest Supermule
Besvaret

Så er det sgu også 10 gange bedre at folk banker op i røven på de holdende med fuld fart........Supersmart..... Men så sker det jo ikke på Øresundsbroen og så betyder det jo ikke noget for dem.....

Besvaret

"Vi håller förbindelsen helt stängd i tio minuter fram till klockan åtta för att det inte ska bli seriekrockar" Ja tak - 5 biler bag ved mig i tunnelen var der en fyr i en Volvo XC90 der tilsyneladende var blevet frygtelig ophidset over at nogen havde spærret lidt for ham i overhalingsbanen efter man skulle have flettet ind i yderbanen. Han var seriøst ved at banke op i hele rækken fordi han gav den gas ned i tunnelen og åbenbart stadig havde lidt søvn i øjnene så han ikke så at trafikken standsede igen dernede :rolleyes:"och eventuellt får man under perioder stänga tunneln även under rusningstid även under tisdagsmorgonen." Det er simpelthen bare fuldstændig for meget. Helt ærligt. Man betaler formuer for at køre over den skide bro og så kan de ikke håndetere at lægge deres vedligeholdelsesarbejder uden for myldretiden. Grrrr... :fight:

Guest Supermule
Besvaret

De er bare så blanke derinde...... Gør os alle den tjeneste og gør broen gratis for alle..... Så skal vi kun betale for vedligeholdelsen via skatten og den kunne de jo udligne, så Sverige og DK delte regningen..... Ingen grund til at betale for alle de mennesker der render rundt og ikke ved noget, ikke gør noget og ikke løser noget som helst, men skalber en helvedes masse problemer....

Besvaret

Har lige ringet til DR's trafikradio og talt med en der hedder Lars. Han sagde at de intet har hørt, men at de ville undersøge sagen nærmere, så der i fremtiden kan komme trafikmeldinger. Er der mon en komunikationsbrist mellem Øresundsbroen og DR, eller skal pendlere bare generes så meget som muligt.

Besvaret

Jeg er godt nok mest skuffed over deres ( manglende ) SMS-service. Har ikke fået noget fra dem på et flertal måneder. Undtagen deres sms med ny forbedred sms-service...

Besvaret

Nu fik jeg svar fra LLU som jeg skrev til tidligere i dag Kære Lars Østergaard Knudsen Tak for din mail om situationen i morges. I morges var der et arbejde inde i tunnelen, som medførte at vi måtte spærre en vejbane. De arbejdede inde i selve tunnelsen. Det skabte lange køer når billisterne skulle flette sammen til en vognbane, og gjorde at vi mødte lukke betalingsanlægget, da køerne nåede Peberholmen. Når trafikken så gled igen, sendte vi et nyt hold billister afsted igen. Det er beklageligt at starte sådan et arbejde en mandag morgen. Arbejdet vil være ved til torsdag morgen, men vil nu blive udført mellem 19-06. Så det skulle ikke give disse store problemer, da det nu bliver udført om natten og tidligt på morgenen. Vi beklager de genér det har medført. Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar Line Lund Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat

Besvaret
Er der mon en komunikationsbrist mellem Øresundsbroen og DR.....
Jeg tror det vil være mere korrekt at konkludere at der er en kommunikationsbrist mellem Øresundsbroen og <...udfyld selv...> :scared:
Guest Supermule
Besvaret

Nej Persson......For at der skal være en brist, kræver det at der er noget briste...... Ingen kommunikation=ingen brister=ingen problemer for broen og alt er som normalt....:sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...