Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Sådan er det med alle kabler.....Du kan købe et til 20.000, hvor der er materialer for 500kr.....maks...... Sådan er det..... Nok også derfor jeg er Audiolab fan!!! :)

Besvaret
Hvad er der i vejen med det????
Jeg citerer "AK-DL1 er retningsbestemt' date= og den rigtige signalvej er naturligvis angivet på kablet, så du ikke risikerer at forringe ydelsen gennem forkert montering" Flotte egenskaber for et netværkskabel!! Not...:lol:
Guest Supermule
Besvaret

De kan da købe et 3m kabel af mig for 6500,-....Så sparer de da 1100,- kr.... Det er da også værd at tage med.....

Jeg citerer "AK-DL1 er retningsbestemt' date= og den rigtige signalvej er naturligvis angivet på kablet, så du ikke risikerer at forringe ydelsen gennem forkert montering" Flotte egenskaber for et netværkskabel!! Not...:lol:
Besvaret
Hvis man kigger nøje på billedet kan man tydlig se retningen angivet med pile <--> :lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...