Gio Skrevet May 21, 2007 Rapporter Skrevet May 21, 2007 Nu er det da for alvor slut med at tage HiFi Klubben seriøst...http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Digitalkabel/DENON_AK-DL1_DenonLink_kabel.htm
Guest Supermule Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Hvad er der i vejen med det????
credde Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Hvad er der i vejen med det???? 3.799,- kr. for noget der i mine øjne ligner et almindeligt 1.5m langt netkabel, det er vel det der er galt!
Guest Supermule Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Sådan er det med alle kabler.....Du kan købe et til 20.000, hvor der er materialer for 500kr.....maks...... Sådan er det..... Nok også derfor jeg er Audiolab fan!!! :)
Gio Besvaret May 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 21, 2007 Hvad er der i vejen med det????Jeg citerer "AK-DL1 er retningsbestemt' date= og den rigtige signalvej er naturligvis angivet på kablet, så du ikke risikerer at forringe ydelsen gennem forkert montering" Flotte egenskaber for et netværkskabel!! Not...
Guest Supermule Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 De kan da købe et 3m kabel af mig for 6500,-....Så sparer de da 1100,- kr.... Det er da også værd at tage med..... Jeg citerer "AK-DL1 er retningsbestemt' date= og den rigtige signalvej er naturligvis angivet på kablet, så du ikke risikerer at forringe ydelsen gennem forkert montering" Flotte egenskaber for et netværkskabel!! Not...
Lars C Besvaret May 21, 2007 Rapporter Besvaret May 21, 2007 Jeg citerer "AK-DL1 er retningsbestemt' date= og den rigtige signalvej er naturligvis angivet på kablet, så du ikke risikerer at forringe ydelsen gennem forkert montering" Flotte egenskaber for et netværkskabel!! Not... Hvis man kigger nøje på billedet kan man tydlig se retningen angivet med pile <-->
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu