Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvem skifter dæk til en fornuftig pris ? Jeg har selv dækket.
Der er en eller anden på sporthojforummet i RR, som gör det billigt, kan dog ikke finde trådene, og kan ikke huske hvem det er:o Men hvis du selv kan bruge en däkmaskine, så kan du måske låne den i min klub i DK:)
Besvaret
Men hvis du selv kan bruge en däkmaskine' date=' så kan du måske låne den i min klub i DK:)[/quote'] Det kan jeg sagtens, men det kniber lidt med at afbalancere det. Jeg tror jeg venter til 9/10 juni. Så er der race på Sturup og vi har en dækmaskine i pitten.
Besvaret
Det kan jeg sagtens' date=' men det kniber lidt med at afbalancere det. Jeg tror jeg venter til 9/10 juni. Så er der race på Sturup og vi har en dækmaskine i pitten.[/quote']Ok, så ses vi måske d. 10/6, for der körer jeg selv på Sturup (om aftenen):th2:
Besvaret
Hvem kører I banekørelse med, altså hvilken firma? /Martin
Jeg "arbejder" i pitten hos et team, så det er ikke fordi jeg selv skal køre (det er planen næste år). Der er løbsweekend 9/10 juni i NEC serie samt SP
Besvaret
Undskyld' date=' men hvad har skift af dæk/hjul at gøre dem Øresundsbroen????????:rolleye: Med mindre selvfølgelig, at hjulet skal skiftes midt på broen.:rolleyes:[/quote']Det kan du have ret i. Jeg flytter den til rette tråd med det samme.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...