MC Manden Skrevet May 24, 2007 Rapporter Skrevet May 24, 2007 Hvem skifter dæk til en fornuftig pris ? Jeg har selv dækket.
SanneJ Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Hvem skifter dæk til en fornuftig pris ? Jeg har selv dækket.Der er en eller anden på sporthojforummet i RR, som gör det billigt, kan dog ikke finde trådene, og kan ikke huske hvem det er:o Men hvis du selv kan bruge en däkmaskine, så kan du måske låne den i min klub i DK:)
MC Manden Besvaret May 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 24, 2007 Men hvis du selv kan bruge en däkmaskine' date=' så kan du måske låne den i min klub i DK:)[/quote'] Det kan jeg sagtens, men det kniber lidt med at afbalancere det. Jeg tror jeg venter til 9/10 juni. Så er der race på Sturup og vi har en dækmaskine i pitten.
SanneJ Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Det kan jeg sagtens' date=' men det kniber lidt med at afbalancere det. Jeg tror jeg venter til 9/10 juni. Så er der race på Sturup og vi har en dækmaskine i pitten.[/quote']Ok, så ses vi måske d. 10/6, for der körer jeg selv på Sturup (om aftenen):th2:
Fagerland Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Hvem kører I banekørelse med, altså hvilken firma? /Martin
MC Manden Besvaret May 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2007 Hvem kører I banekørelse med, altså hvilken firma? /Martin Jeg "arbejder" i pitten hos et team, så det er ikke fordi jeg selv skal køre (det er planen næste år). Der er løbsweekend 9/10 juni i NEC serie samt SP
SanneJ Besvaret May 25, 2007 Rapporter Besvaret May 25, 2007 Hvem kører I banekørelse med, altså hvilken firma? /MartinJeg körer med Sydskanas Emse, en klub som lejer Sturup stort set hver söndag aften i säsonen og derudover også arrangerer lidt på Knutstorp og Anderstorp (på mandag:th2:) MC-Manden -jeg fandt ham på sporthoj der skifter däk billigt (og afbalancerer), hvis du får brug det en anden gang: http://sporthoj.com/forum/garage.php?do=view&id=15582
Fagerland Besvaret May 27, 2007 Rapporter Besvaret May 27, 2007 Og der står jeg som nr. 235 på venlisten:cry: Men jeg må blot vente
ulmus Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Undskyld, men hvad har skift af dæk/hjul at gøre dem Øresundsbroen???????? Med mindre selvfølgelig, at hjulet skal skiftes midt på broen.
Gio Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Undskyld' date=' men hvad har skift af dæk/hjul at gøre dem Øresundsbroen???????? Med mindre selvfølgelig, at hjulet skal skiftes midt på broen.[/quote']Det kan du have ret i. Jeg flytter den til rette tråd med det samme.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu