Guest Supermule Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Bortset fra at det fucker media player op, så ser det ud til at virke.....:( Den embedded funktion på diverse hjemmesider med mediaplayer plugin virker ikke længere......
MC Manden Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Ok...så nørder vi videre --> Hvor meget rødvin og kød på grillen kræver det for at hente dig en tur ud på landet ?? Jeg er SÅ træt af min pc, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt. Nu har jeg slettet alle programmer og lavet endnu en re-inst. af windows. Umiddelbart ser den ud til at køre nu, men er jo langt fra opdateret...
Guest Supermule Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Den her code virker ikke efter inst. Den popper op med en urgammel version af Mediaplayer og ikke version 11..... WARUM???????
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Hvor meget rødvin og kød på grillen kræver det for at hente dig en tur ud på landet ?? Jeg er SÅ træt af min pc, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt. Nu har jeg slettet alle programmer og lavet endnu en re-inst. af windows. Umiddelbart ser den ud til at køre nu, men er jo langt fra opdateret...Det burde sgutte være et problem - hvis ikke det var for min kalender. Jeg regner dog med at have nogle fridage i uge 25. Var det en mulighed?
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Den her code virker ikke efter inst. Den popper op med en urgammel version af Mediaplayer og ikke version 11..... WARUM???????Dén synes jeg også jeg læste noget om for et stykke tid siden, i forbindelse med ovenstående update.. Nå, men det må vente til senere. Jeg er lønslave de næste mange timer :D
MC Manden Besvaret May 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 30, 2007 Så har jeg endnu en gang kørt en opdatering af pc'en og har kunnet konstatere at problemet læner sig op ad IE 7.0 Sjovt nok har jeg ellers kørt med denne version i laaaang tid uden at ha' problemer. Men, nu er det afinstalleret og jeg har lagt ver 6.0 på igen og maskinen ser ud til at fungere lidt bedre... Kan dog stadig ikke lukke ned
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Kan dog stadig ikke lukke ned Jeg har ikke nærlæst den - men tag et kig på http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm - der ser ud til at være en masse sagligt guf.
Gio Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 Jeg kom lige i tanke om http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1B286E6D-8912-4E18-B570-42470E2F3582&displaylang=en Havde en patient på bordet for et stykke tid siden, som var ekstreeeeemt lang tid om at lukke ned - og der var ovenstående løsningen. Det kan jo ikke skade at prøve. Og slet ikke når man er nået over i "princip-mode" ;)
MC Manden Besvaret May 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2007 Jeg kom lige i tanke om http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1B286E6D-8912-4E18-B570-42470E2F3582&displaylang=en Havde en patient på bordet for et stykke tid siden, som var ekstreeeeemt lang tid om at lukke ned - og der var ovenstående løsningen. Det kan jo ikke skade at prøve. Og slet ikke når man er nået over i "princip-mode" ;) Nå men, denne skal man så IKKE køre !... Min pc står i øjeblikket derhjemme og re-installere windows !.... No good :( Gio: Uge 25 lyder fint i mine ører...
Gio Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 Nå men, denne skal man så IKKE køre !... Min pc står i øjeblikket derhjemme og re-installere windows !.... No good :( Gio: Uge 25 lyder fint i mine ører...Lyder da helt galt, at din pc røg på røven over "så lidt"!!? Nå men, uge 25 it is. Jeg afspadserer i dén uge, så det burde let kunne passes ind.
MC Manden Besvaret May 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2007 Lyder da helt galt, at din pc røg på røven over "så lidt"!!? Nå men, uge 25 it is. Jeg afspadserer i dén uge, så det burde let kunne passes ind. Vi har en aftale... Jeg har re-installeret windows endnu en gang og undladt IE7. Den kører ok nu, men kan stadig ikke lukke ned Vi kigger på det i uge 25. Så åbner jeg noget fino vino og smider nogle gode bøffer på grillen...
MC Manden Besvaret September 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2007 Nu flipper jeg snart helt ud ! Nu kan min pc IGEN ikke lukke ned ... har kørt re-install og samtlige opdateringer fra Microsoft. Og, en anden "sjov" ting.... Min køler aktiveres med 5 min. mellemrum, også selvom jeg lige har tændt min pc og den ikke er varm. Jeg har en ide om at der findes noget snavs på pc'en, men selv efter at ha' kørt 10 forskellige spam/spyware programmer, så finder de ikke noget.... Nogle gode ideer ??
Thomas Besvaret September 13, 2007 Rapporter Besvaret September 13, 2007 Nu flipper jeg snart helt ud ! Nu kan min pc IGEN ikke lukke ned ... har kørt re-install og samtlige opdateringer fra Microsoft. Og, en anden "sjov" ting.... Min køler aktiveres med 5 min. mellemrum, også selvom jeg lige har tændt min pc og den ikke er varm. Jeg har en ide om at der findes noget snavs på pc'en, men selv efter at ha' kørt 10 forskellige spam/spyware programmer, så finder de ikke noget.... Nogle gode ideer ?? Køb en ny:D
Gio Besvaret September 13, 2007 Rapporter Besvaret September 13, 2007 Hvis du har kørt re-install og scannet med alverden, så tvivler jeg på du er snavset ind. Har du overvejet et rent og skært hardware-problem?
MC Manden Besvaret September 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2007 Har du overvejet et rent og skært hardware-problem? Jep, det har jeg... Men, da min pc kørte fint i en periode (og også kunne lukke ned) så tror jeg ikke rigtig på den. Jeg overvejde også om den kunne være blokeret af støv, men den er helt ren indvendig, altså ikke noget varme problem.
MC Manden Besvaret October 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 17, 2007 Så er det lykkedes mig at finde en fyr som har haft samme problem... Selvfølgelig er der ingen løsning på dette.... Men, her er en beskrivelse: http://www.eksperten.dk/spm/715007 Nogle gode ideer ??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu