credde Skrevet May 29, 2007 Rapporter Skrevet May 29, 2007 Se lige billedet fra Sydsvenskan med Turning Torso på fra i nat under tordenvejret. Det er et ret flot billede - det havde jeg gerne set i større format :th2: http://sydsvenskan.se/skane/article241788.ece
andersen Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Jeg kom for sent igang med at tage billeder, så jeg nåede kun at få dette. Forøvrigt første gang jeg forsøger mig med fotografering af lyn, så jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet :th2:
Gio Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Jeg kom for sent igang med at tage billeder, så jeg nåede kun at få dette. Forøvrigt første gang jeg forsøger mig med fotografering af lyn, så jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet Hvor mange billeder fik du så ikke held med? :D Medmindre dit cam er oppe i de hardcore lukkertider, så skal man være ret heldig for at få et lyn med på de 4-12 sekunder der er standard på mange apparater. Medmindre naturen går amok, selvfølgelig. R.E.S.P.E.K.T.-billede (Ret Eftertragtet Skud På Eksakt Korrekte Tidspunkt) :)
credde Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Det billede er du da sluppet meget god afsted med Andersen :th2:
andersen Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Hvor mange billeder fik du så ikke held med? :D Medmindre dit cam er oppe i de hardcore lukkertider' date= så skal man være ret heldig for at få et lyn med på de 4-12 sekunder der er standard på mange apparater. Medmindre naturen går amok, selvfølgelig. njååårh... en 100 stykker vel ;) Som sagt første gang jeg forsøger mig, så dette forsøg gik med 2 sekunders lukketid og så bare holde knappen ned så der kontinuerligt bliver taget billeder. MASSER af spild ja, men det er jo fordelen ved digital-kamera. :th2: Nærmere gennemlæsningen af manualen idag har afsløret af mit nyindkøbte kamera (EOS 400D) har en bulb-funktion så så længe jeg holder knappen nede, så er der åben - det må jeg have leget med næste gang tordenvejret er over os :)
credde Besvaret May 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 29, 2007 Så kan du godt begynde at varme op, ifølge DMI er der tordenvejr og kraftig regn på vej sydfra!
Guest Supermule Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Det bedste er når du har en fjernbetjening til det...Så bliver billedet helt roligt.......;)
BS Besvaret May 29, 2007 Rapporter Besvaret May 29, 2007 Det bedste er når du har en fjernbetjening til det...Så bliver billedet helt roligt.......;) Og har man ikke det kan man bruge sin selvudløser :th2:
Juff Besvaret May 30, 2007 Rapporter Besvaret May 30, 2007 så må matas ørepropper være godkendt.. hørte ingen torden på ellstorp :th2:
biz Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 Jeg vågnede og troede sgu at det gamle betonhus jeg bor i, var ved at styrte sammen :D :D
Mulde Besvaret May 31, 2007 Rapporter Besvaret May 31, 2007 Jeg fik ikke et chok pga. tordenvejret - til gengæld var jeg ved at hoppe ud af mit gode skin, da der kom et lyn og min lampe (halogen) i soveværelset spontant tændte på fulde hammer i samme sekund !!
Maria Besvaret June 1, 2007 Rapporter Besvaret June 1, 2007 Lynet slog vist også ned i byen. Først rystede det i huset og så slukkede alt gadebelysningen lige nogle minutter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu