Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

3-3:th2: :th2: :th2: :th2: Kom så igen EDIT: Hvor er jeg træt af dansker, som ødelægger vores andre ry...specielt heroppe! Godt nok siger man at man ikke skal skære alle over en kam, men hvordan tror i nu vores rygte skal blive.... ;-)

Besvaret
Og det gjorde de 3-0 igen.... hvad sker der lige for den idiot..... han er nok ikke den mest populærer person imorgen :eek:
Og de snakkede om at man skulle afskaffe klaphatten.... han er skuda en klap hat!!!!!!!
Besvaret

Sportsmæssigt indrømmer jeg ikke at jeg er dansker foreløbig. Ham spaden kommer forhåbentlig på forsiden af ALLE aviser meget snart, og bliver Danmarks mest upopulære person! ...jeg mangler ord. Men DAMN, drengene kom godt igen i anden halvleg. Det var en fornøjelse...indtil ham &%¤%(&QE)E¤&Q) fes på banen, og gik på dommeren. Men hvordan hulen de kan træffe sådan en afgørelse så hurtigt - fatter jeg ikke en meter af. Jeg er bange for at der bliver ballade nu. Båden udenfor Parken, i de nærmeste timer...og i forbundene generelt. *SUCK* :flov:

Besvaret
Og det gjorde de 3-0 igen.... hvad sker der lige for den idiot..... han er nok ikke den mest populærer person imorgen :eek:
Hvem af dem?????? Christian Poulsen eller ham som langer ud efter dommeren? I mine øjne er det dem begge, og ingen af dem skal have lov til at komme i Parken mere..... Nogensinde!!!!!
Besvaret

Sjovt, i aften har jeg lært at tale flydende svensk, har glemt alt om dannebro, skiftet mine røde/hvide trøje (hvis jeg havde en) og er ihvertfald ikke længere "dansker i sverige" .... men, hva' fa'en... 0-3 eller 3-4 ... same same but different

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...