Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hep Fruen og jeg skal til New York, og har brug for lidt håndcash - men er i tvivl om hvor det bedst kan betale sig at veksle, og om det skal være i bank eller hos Forex - nogen der ved noget? PFT :-)

Besvaret
Hep Fruen og jeg skal til New York, og har brug for lidt håndcash - men er i tvivl om hvor det bedst kan betale sig at veksle, og om det skal være i bank eller hos Forex - nogen der ved noget? PFT :-)
1. Billigst må vel være der hvor man får flest dollar for sine penge. eller??:rolleye: 2. Så er det bare at se efter det billigiste sted at veksle, og så gå der ind.:th2:
Besvaret
Og du har kigget på bankernes kontra Forex´ vekselkurser:confused: :rolleyes: Og husk, at man ikke skal betale vekselgebyr hos Forex...
Besvaret
Det er i øvrigt også gebyrfrit at veksle hos Nordea hvis man er Fordel+ kunde der.
Ja, det er rigtigt, men deres kurser:scared: :thumbdown Jeg vil til hver en tid bruge Forex, når vi taler "lommepenge":th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...