Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg er lige kørt på motorvejen og har set et skilt hvor der stod "Godis fösäjling direkte fra fabrikken" jeg nåede bare ikke at læse hvor det er hende, er der nogen som ved det? hilsen Pia

Besvaret

super jeg tror lige jeg vil prøve at finde det så vores disneysjov og fredagsslik er redet har du også et vejnavn, jeg har prøvet at finde det på nettet men jeg kan ikke finde noget.

Besvaret
Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se
Ja, sådan går det når man ikke lige kan finde det man søger på nettet hurtigt nok. :th2: Thomas tillykke med den vundet tur til SpringOne.
Besvaret
Ja, sådan går det når man ikke lige kan finde det man søger på nettet hurtigt nok. :th2:
Præcis - satme irriterende ;-)
Thomas tillykke med den vundet tur til SpringOne.
Taaaakker - det var en god lille gave at få :-)
Besvaret

Har fået nogle rigtige gode informationer! ! ! Tak, Tak, Tak :th2: De tager ikke imod kredit-kort...du kan betale kun kontant i SEK, men også i DKK og Euro. Slik smager OK, men ikke helt vildt ;-)

• 1 year later...
Besvaret

Hey med jer, Er der nogen der kender deres åbningstider i Vellinge? .. og en lille sidenote. Den hjemmeside der hedder: godisfabriken.se tilhører IKKE vores venner i Vellinge, men derimod: GODISFABRIKEN I HOGDAL. Den ligger relativt langt oppe i sverige, så det ville være surt at programmere GPS'en efter den, hehe. /Party

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...