Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Præcis.....Hvilket trådløst accesspoint har du?
Er det den du tænker på? XAVI X5258-P2 :o Jeg ved ikke om accespoint er antente jeg har inddbygget i min bærebare eller den antene som stikker op fra modem :D
Besvaret
Er det den du tænker på? XAVI X5258-P2 :o Jeg ved ikke om accespoint er antente jeg har inddbygget i min bærebare eller den antene som stikker op fra modem :D
Accesspoint = "kassen-med-antennen-med-stik-i-væggen" Du har et AP leveret af Bredbandbolaget - og derfor har BBB sat det op for dig. Men du kan prøve at kigge på http://bbbfaq.gunnard.se/index.php/Hur_loggar_jag_in_i_BBB_XAVI_modem - hvis du kan tilgå web-interfacet og logge ind, så burde du let hitte en opsætning der, selvforklarende, har noget med trådløs tilslutning at gøre. ("Wireless", "Channel"..noget i dén dur)
  • 4 weeks later...
Besvaret
Har 24 mbit fra Telia ( ingen kommentarer omkring udbyder valg) Når jeg kobler direkte på modemmet kører jeg i snit 12 mbit. Lige så snart jeg går over den trådløse router daler den ned til 3-4 mbit. Hvad er det i routeren der evt er sat forkert op som skal æde så meget båndbredde? Hastighederne er målt med TPtest5
Har oplevet at en SMC trådløs kort,(kun pga Realtec chipsetet), modtager dårligrere end Intel chipsetet som har på en anden comp. har også oplevet at hvis routeren står på gulvet sender meget dårligere end hvis routeren står lige under loftet i centrum af lejligheden...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...