coolio Skrevet June 19, 2007 Rapporter Skrevet June 19, 2007 så skal vi udnytte rejsegarantien, i går var der igen kæmpe problemer for vores kære DSB venner!, min afgang feks, 17,09 fra ørestaden var alene 50min forsinket!, håber at i kan bruge det til noget. fortsat god dag til alle:)
ulmus Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Den holder vist ikke. Der er jo meldt ud i forvejen om, at der vil være store forsinkelser over sommeren p.gr.a. skinnearbejder. Og DSB forbeholder sig ret til at garantien ikke dækker, hvis forsinkelserne er annonceret i forvejen.:thumbdown Jeg var 2 timer om at komme fra Østerport til Svågertorp.
Carsten Olsen Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Ja, de skal nok prøve at slippe uden om:eek: . Jeg var hjemme til normal tid, kun fordi der kom et tog der i forvejen var forsinket.:p
testeren Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Stod og ventede 1 time i Kastrup ved 17tiden pga. forsinket 3. min., forsinket 12 min., og til sidst aflyst tog. Herefter var der stort set ingen info på skærmene der næste alle var slukkede, om de næste tog, heriblandt de der ikke tog passagerer med/kørte videre, hvilket dem der sad i togene vidst ikke engang vidste! Da det næste tog mod Malmø kom var der så passagerer nok til 4 tog, så folk blev smidt af igen da de stod på :-( Mens vi ventede kom et tog på vej til Kbh. hvor der blev sagt at toget ikke kørte videre pga. manglende skinneplads på Hovedbanen, men intet om hvad folk skulle gøre andet end der kom et andet tog om lidt den vej(mon der så var plads til det)!?. Det er sgu ikke den fede velkomst at give turister og os andre til Øresundsregionen!
hpn Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Gå ind på dsb's hjemmeside og skriv oplevelsen til dem under "kontakt". Jeg har för fået en gratis billet som plaster på såret. Der skal ikke udelades detaljer ;)
thn Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Den holder vist ikke. Der er jo meldt ud i forvejen om' date=' at der vil være store forsinkelser over sommeren p.gr.a. skinnearbejder. [/quote'] Så skal der foreligge en særkøreplan og denne skal overholdes. Altså kan der godt blive udbetalt. Det har jeg netop fået en retur til Aalborg på her den weekend med 30 grader. Men var det planlagt afgang 17:09 der var 50 min forsinket? jeg var med den med planlagt afgang 17:49 og den var ved ørestad lige til tiden
thn Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 forøvrigt var mit tog 23 min forsinket i dag :-( lidt surt at den så ikke lige så godt kunne tage de sidste 2 min med
hpn Besvaret June 20, 2007 Rapporter Besvaret June 20, 2007 Er det overhovedet trådt i kraft endnu? I den nye busplan fra Skånetrafiken står der, at de vil give särlig information, når den träder i kraft, og vi fik köreplanen for en uge siden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu