coolio Skrevet June 19, 2007 Rapporter Skrevet June 19, 2007 lyder som et spændenden nyhed at man nu kan se alle de danske tv;) kanaler på sin 3 mobil, nogen herinde som har prøvet om det osse virker for os bosat i malmø?
koustrup Besvaret June 21, 2007 Rapporter Besvaret June 21, 2007 Jeg har desværre ikke haft mulighed for at teste det endnu! Det sjove bliver dog, at man på fks. Nokia N95 kan sætte et stik i tv-out, og så se det på ens tv. Det giver jo lige pludselig mulighed for diverse danske kanaler uden parabol... (måske lidt uhandy at skulle sætte mobilen til hver gang :-))
coolio Besvaret June 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2007 nokia 6110 ja det lyder da sindsygt smart, glæder mig til at høre hvad der kom ud af det, om signalet du modtog virkede ok, men tror nu jeg venter med at købe ny tlf, til 3 får den ny nokia 6110 hjem, den er ret smart med indbygget gps modtager Jeg har desværre ikke haft mulighed for at teste det endnu! Det sjove bliver dog, at man på fks. Nokia N95 kan sætte et stik i tv-out, og så se det på ens tv. Det giver jo lige pludselig mulighed for diverse danske kanaler uden parabol... (måske lidt uhandy at skulle sætte mobilen til hver gang :-))
Per Besvaret June 30, 2007 Rapporter Besvaret June 30, 2007 N-95 styrer! Ehm. jeg har lige fået en N95 her i fredags. Den er simpelhen for vild! Ikke nok med at jeg kan sætte stik i mit tv og se danske kanaler, dog ikke helt i den super kvalitet som fra kabel tv, men aldeles acceptabel, så kører min danske Voip også på telefonen via min trådløse router. Altså 2 telefoner i én. Jeg prøvede at gå ned i byen og surfe efter trådløse åbne net og vupti, min danske Internettelefon til 8 øre i minuttet var på og det virkede. Jeg kunne skrive stolpe op og ned om den her fede telefon, men vælger at stoppe her. Husk dog at anskaffe et ekstra batteri til banditten. Den kan altså ikke gøre for, at det koster energi at have så mange funktioner i så kompakt telefon.
coolio Besvaret June 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2007 3 tlf N95 Jeg har osse selv IP telefoni fra telsome.dk, lyder interessant det med at du kan stå nede i byen og ringe til 8øre i min, forstår jeg ik helt tror jeg:rolleye: , koster det ik penge at være på WLAN? eller hur?, forklaring ønskes:confused:
BS Besvaret June 30, 2007 Rapporter Besvaret June 30, 2007 Wlan er gratis så længe der er et åbent wlan at hoppe på. Kunne være man skulle overveje den N95 frem for en HTCS710
coolio Besvaret June 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2007 oki, men læs lige dette jeg sidder inde på mobildebatten, og læser om N95, dens slider får en del kritik for at være løs og meget plastic agtig!, når man lytter til musik støjer den svagt osse! hmm, http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=101646, men læs selv mere
BS Besvaret June 30, 2007 Rapporter Besvaret June 30, 2007 Man køber vel også en MP3 afspiller hvis man vil høre musik?
larscph Besvaret July 1, 2007 Rapporter Besvaret July 1, 2007 Jeg kender nu da flere - mig selv inklusive - der har valgt den mobiltelefon de har fremt for andre fordi den også var velegnet til at spille musik. Såååeh... Jeg tror tendensen går mere i retning af at man søger at købe én mobil enhed der kan dække de behov man har. Så man ikke har en MP3 spiller med headset til musik, en mobil med headset til telefoni, en PDA med kalender og kontakter, osv - men har det hele samlet i samme dims.
cbpwr Besvaret July 19, 2007 Rapporter Besvaret July 19, 2007 mon ikke opløsningen er for ringe ? tænker på hvis du banker det op på et 42" lcd :o Normalt skal man regne med 2mbit data til at generer et brugbart billede. Men det kan de måske også sende igennem 3s' net men bliver næppe en stabil og billigere løsning end parabol. -cb-
dan Besvaret July 19, 2007 Rapporter Besvaret July 19, 2007 jeg prøvede lige en 3 mobil i Faxe i dag. Der virkede TV delen ikke.
koustrup Besvaret July 21, 2007 Rapporter Besvaret July 21, 2007 Men det kan de måske også sende igennem 3s' net Pt. 3,6 mbit ved optimale forhold, og næste sommer omkring 10 :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu