Guest Supermule Skrevet June 20, 2007 Rapporter Skrevet June 20, 2007 Jeg mangler en funktion, hvor man kan taste start og sluttidspunkt ind i en celle og så regner den selv tidsforbruget ud....... Den er baseret på månedsbasis og timerne bliver lagt sammen i bunden...... Hvordan gør man??????:)
credde Besvaret June 20, 2007 Rapporter Besvaret June 20, 2007 Det er såmænd ret simpelt min ven. Vælg de celler, det drejer sig om, klik på højre museknap og vælg format cells og vælg herefter Time. Jeg har mailet dig regnearket :th2:
Raveie Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Det er såmænd ret simpelt min ven. Vælg de celler, det drejer sig om, klik på højre museknap og vælg format cells og vælg herefter Time. Jeg har mailet dig regnearket :th2: Hej Credde Kan du ik også maile det til mig?
credde Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Jeg arbejder stadig lidt på det, det laver nogle numre - men så snart jeg har noget konkret skal jeg nok sende det.
Guest Supermule Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Hehehe..... Ja det er pisse irreterende at den går i nul efter 24 timer totaltid...:) Men jeg ved at Mikkel(Mrode) er superhaj til Excel.....
Guest Supermule Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Det er den her det handler om..... Når du laver totaler af tiden, og den overstiger 24 timer, så går den inul igen....
mrode Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Fuck en lam Time-funktion i excel.. den er godt nok irriterende.. Til dem der vil vide mere, så kan "Time" altså ikke klare over 24 timer (som I har opdaget), men hvis man tweaker lidt med lidt udokumenterede features, så kan den pludselig godt.. :) Jeg lavede en ny fra bunden. Den burde virke til dit brug, håber jeg..
Guest Supermule Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Skide godt Mikkel!!! Takker :) Og tak for indsatsen Credde ;)
mrode Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Skide godt Mikkel!!! Takker :) Velbekommen.. altid til tjeneste
credde Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Skide godt Mikkel!!! Takker :) Og tak for indsatsen Credde ;) No problem, havde ikke tid til i arbejdstiden at sætte mig mere ind i sagen, men så var det godt, at Mikkel var til tjeneste :th2:
Lktrolden Besvaret February 15, 2021 Rapporter Besvaret February 15, 2021 En gammel tråd men, jeg mangler simpelthen også sådan et timeskema men dog kun til ugebasis/14 dags periode, nogen der kan hjælpe ????
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu