Jump to content

Skybrud i vente fra kl ca. 20.....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

DMI forventer mellem 50 og 100 mm regn over Nordsjælland og København det næste døgns tid. Det svarer til over en måneds nedbør på 24 timer. Regnen vil blive meget voldsom og starte fra klokken ca. 20.00 ved Sydhavsøerne, bevæge sig op over Sjælland og sent i nat ramme Nordjylland. Da Falck strejker, er det nødvendigt, at private sikrer deres ejendomme, nedløbsrør og kældre mod regnmasserne, da man ikke kan regne med hjælp fra den front. Falck beklager, at de ikke kan servicere deres kunder og henviser til andre selskaber, hvis skaden sker. Kunderne kan derefter sende regningen til Falck, oplyser selskabet. ISS skadesservice forsøger at få 10 biler ud at køre i aften, hvor især mange københavner-kældre risikerer en ufrivillig dukkert. Se DMI's nedbørsprognose for København

Besvaret
Da Falck strejker, er det nødvendigt, at private sikrer deres ejendomme, nedløbsrør og kældre mod regnmasserne, da man ikke kan regne med hjælp fra den front. Falck beklager, at de ikke kan servicere deres kunder og henviser til andre selskaber, hvis skaden sker. Kunderne kan derefter sende regningen til Falck, oplyser selskabet.
...så er det godt vi ikke bor i Danmark, ikke sandt!? :rolleyes:
Guest Supermule
Besvaret

Det gør du da...... Ca. 20 km sydøst for Danmarks gamle hovedstad....... husk at Danerne var oprindeligt bosat i Sverige, så.........;)

...så er det godt vi ikke bor i Danmark' date=' ikke sandt!? :rolleyes:[/quote']
Guest Mogens
Besvaret

Ingen regn

DMI forventer...
Vi bor tilsyneladende det rigtige sted - ingen regn ;)
Guest Mogens
Besvaret

Nope

Måske jeg skulle køre mig en tur
Ah, det er sgu da synd for bilen :)
Besvaret
Jeg ææææælsker når elementerne raser. Måske jeg skulle køre mig en tur :D
Så skulle du tage et smut til nordgrønland. En storm Delta med 140 knob. DET er sagen :rolleye:
Guest Mogens
Besvaret
You gotta be kidding...
Nej da - et sydlandsk haglvejr er dælme ikke sundt for vognen :laugh:
Besvaret
Ja der er noget fascinerende ved elementernes rasen' date=' men ligefrem at sætte sig ud i sin bil for at køre en tur... :rolleye:[/quote']Sommerregn...torden...sidde midt i det hele - ja, kald mig bare skør :)
Besvaret
Sommerregn...torden...sidde midt i det hele - ja' date=' kald mig bare skør :)[/quote'] Gio........ Du må da være godt tosset:rolleye: det næste bliver vel at du skriver at du vil sætte dig op på dit tag med en jernstang og lege lynafleder:D
Besvaret
Gio........ Du må da være godt tosset:rolleye: det næste bliver vel at du skriver at du vil sætte dig op på dit tag med en jernstang og lege lynafleder:D
*arh*...dog ikke. Jeg har en pæn respekt for elektricitet :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...