splint Skrevet June 26, 2007 Rapporter Skrevet June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr?
BS Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Hvad den hedder kan jeg ikke hjælpe dig med men vil næsten garantere dig du kan leje den i bauhaus.
Thomas Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr? Jeg ved sku ikke engang hvad det er på dansk:(
mrode Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Jeg ved sku ikke engang hvad det er på dansk:( Det vidste jeg heller ikke, men jeg googlede det ;) Kangohammer® 1. led er handelsnavn, der stammer fra den japanske fabrik der fremstiller værktøjet Kraftig, el-drevet, slagboremaskine af japansk oprindelse, der arbejder efter det stødende princip (se artiklen bor ), og som kan påmonteres forskelligt formede boremejsler. Kangahammeren kan nok bedst sammenlignes med et trykluftbor, idet den arbejder sig igennem materialet udelukkende ved hjælp af (de skarpe) mejsler, der hamres ned. Kangohammer bruges når man skal gennembryde sten, murværk, asfalt eller andre hårde materialer.
splint Besvaret June 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 26, 2007 Ja den var svær, så de bliver nok sjovt at forklare en svensker hvad det er man skal bruge :D
hexa Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 en stor slagborrmaskin, kan lejes på alle byggemarkeder, siger min danske mand som arbejdet og boet i sv i 29 år.... mvh hexa:th2:
Rene Larsen Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr? Her et link til Bosch's svenske sektion vedr. slaghammare
splint Besvaret June 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 26, 2007 Jeg bukker og takker for de gode råd/svar
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu