Jump to content

Recommended Posts

• Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Du kan hermed få job hos 3 med sådan en latterlig kommentar! Stående applaus skal du have herfra! :fight:
Hvorfor er den latterlig? er det måske helt vildt besværligt at kigge på displayet inden man sender en sms?
Guest Supermule
Besvaret

Seriøst......Jeg har også fået en større regning end normalt. Men jeg har satme også ringet en del mere end normalt....:) Men er det egentlig ikke mit eget problem, at jeg befinder mig på det forkerte net når jeg ringer op???? Jeg har en Nokia 6288 og den er låst til 3 manuelt..... Jeg er meget tilfreds med 3.

Besvaret
er det måske helt vildt besværligt at kigge på displayet inden man sender en sms?
Nope, det gør jeg også altid. Problemet kan så være, som det skete for mig en morgen i Gessie: Vågner op om morgenen, rækker ud efter mobilen på bordet, "yes 3 SE i displayet", skriver en længere sms som fylder 3 sms'er, sender den afsted til en pris af 0,60 kr, tror jeg, for mens jeg har skrevet sms'en, så er mobilen hoppet over på Sweden 3G (den kunne ikke lige tåle fysisk at blive flyttet en ½ meter i samme rum, prisen for sms'en blev så i stedet 7,50 kr :mad: Hvad faen kan man så gøre? Latterligt! :sick:
Besvaret
Hej :).. jeg arbejder ved salgsafdelingen ved tele2 lige for tiden. jeg ka forstå på mange af jer at det godt kunne blive aktuelt med et skifte af udbyder hvis i kan få billig telefoni både i DK og sverige?.. hvis dette er rigtigt så send mig lige en PM, eller tilføj mig på msn: xp_kennet@msn.com så kan jeg forlægge det for min chef, sidst jeg var til møde hos dem var der snak om evt. at lave noget men de vidste ikke hvor stor efterspørgelsen ville være på dette område, så hvis jeg får mange henvendelser skynder de sig nok at lave noget.
Nu kan det godt være det her lyder som et surt indlæg, men altså helt ærligt, behøver du virkelig 30 PM'er eller noget, for at foreslå din chef at kigge på "Øresunds-markedet"? Et hvert teleselskab undersøger vel løbende mulighederne for at tjene flere penge? Med 20-25.000 danskere bosat i Skåne, så burde det ligge lige til højrebenet for et hvert teleselskab at der her er en mulighed for at få en hel del kunder i butikken, hvis man kan give dem et fordelagtigt abonnemnet. Det har 3 som de eneste ind til videre fundet ud af, så derfor har vi vel alle stort set et 3 abonnement idag, selv om vi alle brokker os i tide og utide over 3. At kunne ringe og sms'e til dansk takst, og ikke mindst modtage opkald gratis i Sverige, det kan ingen andre pt konkurrere med, heller ikke selv om man en gang i mellem roamer på Sweden 3G eller Telia's net. Hvis Tele2 vil ind på markedet her, så skal de komme med et lignende produkt, hvor man ikke mindst er så udsat for at roame på forkert net i Sverige. Enten ser Tele2 muligheden i det, eller også er Tele2 ikke interesseret - uanset om 30 what ever på Sunddebatten mener de vil skifte fra 3 til Tele2.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...