Toft Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 ok' date=' Jeg har kun erfaring med Z800i, K608i og [b']K610i som alle skriver "3" Min K610i skriver altid "3 SE". Min kærestes K610i skriver også "3 SE". Den eneste måde jeg kan få et rent "3" frem i displayet, er ved at være i Danmark. Altid "3 SE" (eller "SWEDEN" i displayet, hvis jeg er syd for Svedala). Hvilket også er de to eneste net man med en dansk 3 telefon skal roame på i Sverige :)
thn Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Det var sq da mærkeligt. Jeg kan også få et rent "3" på den i SE Nå.. Det er nok nogle af de ting man ikke skal tænke mere over Jeg må så sige at jeg oplever ALDRIG at den skifter over på de forbudte net. Men jeg opholder mig også kun inde i byen
Toft Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Jeg må så sige at jeg oplever ALDRIG at den skifter over på de forbudte net. Men jeg opholder mig også kun inde i byen Tja, nu kan det vel diskuteres hvor meget "inde i byen" Lindeborg er, men inde i betonbygningerne, der er 3 SE signalet oftest så svagt, at ens telefon mest roamer på "Telia" eller "Sweden 3G" :thumbdown I hvert fald varierer styrken af 3 signalet så meget, at man helst skal stå på et bestemt sted i lejligheden (ved vinduet i soveværelset) for at være på 3 SE Men sådan er der jo så meget, og det her var vist et sidespring fra topic
Danielsito Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Fandme underligt' date=' det kan jeg ikke få lov til med min E65(nej, den er ikke branded)![/quote'] Jeg vælger det her: Menu/værktøjer/indstillinger/netværk/valg af operatør. Der kan jeg vælge "manuelt". Så arbejder den lidt og kommer med en liste over alle tilgængelige netværk. Et ikon i venstre side viser om det er alm. eller 3G netværk. Har du prøvet det?
Guest Trine Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Jeg er STINKENDE træt af 3 God fornøjelse til jer der vil ringe til deres kundeservice! Ligemeget hvilke menuer man trykker sig ind på, så ender det efter 2 min op med at de siger de ikke har tid til ens opkald (pga mange kunder lige nu ringer), men de da anbefaler at man finder svaret på deres website :thumbdown Hold da kæft hvor er det bare den RINGESTE kundeservice EVER jeg er stødt på. Kommer man en sjælden gang i gennem, så er det som at snakke med en praktikant der ikke aner en skid om sit job eller firmaet vedkommende er ansat i :thumbdown Har lige ringet for 4. gang idag til 3, og for 4. gang havde de ikke tid til mit opkald. Gad vide hvor mange andre der får den besked? Men nogen må vel komme i gennem..... hmm jeg mindes en gammel tråd om et var vaser Toft..... den omhandlede vist noget med 3G Sweden og 3 SE....tænke tænke tænke... har du fundet den????
MissCath Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 Her er tråden: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7409 Og her er flinke Kregmes nummer, så man kan få sig en snak med ham... :D http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=96061&postcount=10 Håber for Guds skyld, at I ringer til ham! (Godt man er ude af det lorteforetagende! Og gid nogle andre selskaber ville lave samme pris på begge sider af sundet..!)
Toft Besvaret July 4, 2007 Rapporter Besvaret July 4, 2007 hmm jeg mindes en gammel tråd om et var vaser Toft..... den omhandlede vist noget med 3G Sweden og 3 SE....tænke tænke tænke... har du fundet den???? Ja da, det er denne tråd her: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=8953 :)
Peteomagic Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Nogen som har fået fat i 3 og hørt hvorfor at ens tlf regning pludselig er mange dobblet i forhold til andre måneder ??? Min kones og min regning ligger normalt på 700 - 800 men nu var den pluselig på 2550.- kr kan se på regningen at det er som om at den 2-3 dage i træk går på telia net og så tilbage, for så at gå på telia net igen efter nogle dage. Det er da et skod hustler firma.
koustrup Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Jeg vælger det her: Menu/værktøjer/indstillinger/netværk/valg af operatør. Der kan jeg vælge "manuelt". Så arbejder den lidt og kommer med en liste over alle tilgængelige netværk. Et ikon i venstre side viser om det er alm. eller 3G netværk. Har du prøvet det? Yes op til flere gange - dog uden helt! Den ryger automatisk tilbage på "automatisk"
jpc Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Nogen som har fået fat i 3 og hørt hvorfor at ens tlf regning pludselig er mange dobblet i forhold til andre måneder ??? Forklaringen er ligetil: Der var en periode, husker ikke hvor længe, hvor der var problemer med at koble på 3's net. Så er der kun en mulighed, nemlig alle de andres net. Men om det er noget, man kan hænge dem op på, ved jeg ikke. (I USA kunne man nok have forlangt et par millioner eller ti... ) Nogen der har gode kontakter?
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Jeg er STINKENDE træt af 3 God fornøjelse til jer der vil ringe til deres kundeservice! Ligemeget hvilke menuer man trykker sig ind på, så ender det efter 2 min op med at de siger de ikke har tid til ens opkald (pga mange kunder lige nu ringer), men de da anbefaler at man finder svaret på deres website :thumbdown Hold da kæft hvor er det bare den RINGESTE kundeservice EVER jeg er stødt på. Kommer man en sjælden gang i gennem, så er det som at snakke med en praktikant der ikke aner en skid om sit job eller firmaet vedkommende er ansat i Har lige ringet for 4. gang idag til 3, og for 4. gang havde de ikke tid til mit opkald. Gad vide hvor mange andre der får den besked? Men nogen må vel komme i gennem..... Endnu engang bliver man bekræftet i at det var rigtigt IKKE at skifte over til 3 :th2: Held og lykked med jeres extra store regninger.
koustrup Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Endnu engang bliver man bekræftet i at det var rigtigt IKKE at skifte over til 3 :th2: Held og lykked med jeres extra store regninger. BS, har du et godt alternativ? Selvom regningerne er en del større denne gang, er det stadig billigere end det billigste jeg har kunne finde.
MC Manden Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Endnu engang bliver man bekræftet i at det var rigtigt IKKE at skifte over til 3 :th2: Held og lykked med jeres extra store regninger. Det er da det værste vrøvl du kan sige... Hvis jeg IKKE var skiftet så ville jeg da konstant ha' høje regninger, det har jeg så ikke nu. Jeg var iøvrigt opmærksom på at den stod på Telia eller Sweden 3G, så min regning er ikke meget størrere end den plejer at være.
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Det er da det værste vrøvl du kan sige... Hvis jeg IKKE var skiftet så ville jeg da konstant ha' høje regninger' date=' det har jeg så ikke nu. Jeg var iøvrigt opmærksom på at den stod på Telia eller Sweden 3G, så min regning er ikke meget størrere end den plejer at være.[/quote'] Vrøvl vil jeg nu ikke sige. Hvis du kigger tilbage i tiden og ser alle de klage indlæg over 3. Så vil jeg nu mene det er ret begrundet det jeg skriver. Med lidt omtanke kan man godt holde sin DK mobil regning på et fornuftigt leje.
jpc Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Hvis du kigger tilbage i tiden og ser alle de klage indlæg over 3. Så vil jeg nu mene det er ret begrundet det jeg skriver. 3 har forbedret sig en hel del siden starten. Dengang var der store problemer med forbindelsen, med sms'er der var timer om at komme frem, telefonsvarer som også var flere timer om det. Sådan er det ikke længere. Og så er det, som Koustrup skriver, den billigste mulighed, når man bor her. Ang. de høje regninger er man nødt til, når risikoen er der, at holde øje med, hvilket net man er koblet op på. Det er lidt besværligt , men sådan er det. (Ikke alles regninger er vokset ukontrolleret).
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 BS, har du et godt alternativ? Selvom regningerne er en del større denne gang, er det stadig billigere end det billigste jeg har kunne finde. Kan godt være jeg så ikke har så mange venner så men med Telia.dk holder jeg min regning ok nede.
MC Manden Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Kan godt være jeg så ikke har så mange venner så men med Telia.dk holder jeg min regning ok nede. Ja, og vores regning er jo ikke højere end din telia regning, da vi jo netop er blevet ekspederet over på telia's net. MEN, når vi er på 3's net, så er det jo klart det billigeste...
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Tja. Jeg holder den da under 300kr om mdr godt og vel.
koustrup Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Tja. Jeg holder den da under 300kr om mdr godt og vel. Så er det fordi du ikke har nogle venner Nå spøg til side i følge telia.dk, giver du 6 kr. i minuttede for at modtage og fortage opkald når du er i SE (takseret pr. 30 sek) - SÅFREMT du er på TeliaSonera netværk - I øvrigt er 3 kr. for en sms måske også lige i overkanten...
Miriam Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Tja. Jeg holder den da under 300kr om mdr godt og vel. 6 kr. i minuttede for at modtage' date=' måske også lige i overkanten...[/quote'] Nå BS, tror jeg skal til at ringe lidt mere til dig
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Nå BS' date=' tror jeg skal til at ringe lidt mere til dig [/quote'] Det kan du glemme!
Juff Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Det kan du glemme! he he... hvad er nummeret, jeg kunne godt bruge noget insider viden fra Trelleborg :D.. Har mange spørgsmål på højt niveau ;)
MC Manden Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Tja. Jeg holder den da under 300kr om mdr godt og vel. Jeg kan så fortælle at min firmatelefon lå på omkring 2500kr per måned. Da jeg så fik min private (firmaet syntes det var lige i overkanten ) så ligger min regning på 3-400kr. Jeg bruger bestemt ikke min telefon mindre end før... Såh.. jeg ved godt hvilken udbyder jeg skal ha' når jeg bor i Sverige.
BS Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 he he... hvad er nummeret' date=' jeg kunne godt bruge noget insider viden fra Trelleborg :D.. Har mange spørgsmål på højt niveau ;)[/quote'] Du finder det her :th2:
Danielsito Besvaret July 5, 2007 Rapporter Besvaret July 5, 2007 Og her er flinke Kregmes nummer, så man kan få sig en snak med ham... :D http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=96061&postcount=10 Håber for Guds skyld, at I ringer til ham! Jeg kender Kregme. Han arbejder desværre ikke ved 3 længere. :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu