Guest Trine Skrevet July 6, 2007 Rapporter Skrevet July 6, 2007 Hej Jeg er ved at anskaffe mig ny bil og har et opklarende spm jeg ikke helt har kunnet finde svar på. Det er en Mini Cooper med 'klimatanlägning' dvs ikke det BMW/Mini kalder Klimatautomatik. Jeg har altid hørt dårligt om ACC i forhold til "rigtigt" klimaanlæg, men hvad er den præcise forskel på disse to klimaanlæg? BMW kalder det jo ikke ACC... Alternativt er det muligt at skifte til Klimatautomatik og er der nogen der har erfaring med hvad det koster sådan ca?? P.S jeg har ringet til Forenade Bil og de vil have reg nr eller chassinummer før de vil sige hvad det koster, så det prøver jeg at støve op... men jeg er så fandens nysgerrig!!!!!!!!!!
Peter H. Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 Hej Jeg er ved at anskaffe mig ny bil og har et opklarende spm jeg ikke helt har kunnet finde svar på. Det er en Mini Cooper med 'klimatanlägning' dvs ikke det BMW/Mini kalder Klimatautomatik. Jeg har altid hørt dårligt om ACC i forhold til "rigtigt" klimaanlæg, men hvad er den præcise forskel på disse to klimaanlæg? BMW kalder det jo ikke ACC... Alternativt er det muligt at skifte til Klimatautomatik og er der nogen der har erfaring med hvad det koster sådan ca?? P.S jeg har ringet til Forenade Bil og de vil have reg nr eller chassinummer før de vil sige hvad det koster, så det prøver jeg at støve op... men jeg er så fandens nysgerrig!!!!!!!!!! Det er meget nemt klimaaut skal du kun stille c og den klare det hele selv. A/C er hvor den (bare) köler luften men du skal göre resten selv.. Ps. På de större biler er det ikke bare lige at bytte,der sidder mange fölgere i bilen som reg temp så der er lige kold i hele bilen,men jeg ved ikke om der også er det i din..:):)
Gio Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 Sælger de virkelig stadig biler med "gammeldags" A/C?
Guest Trine Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 Sælger de virkelig stadig biler med "gammeldags" A/C? Nej der står klimatanlägning.. tror ikke det er gammeldags ACC... Det er ikke to-delt som på vores andre biler, så jeg ved ikke hvor mange følere der sidder i den. Jeg må vente på chassinummer og se hvad Forenede fuskere siger til det....:( Hvis der er nogen der har specielt kendskab til Mini Cooper??? ..... det er en 2004 model.
BS Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 hos VW har de en mellem ting mellem Klima automatik og AC. Der sørger den selv for at skifte op og ned i temp for at holde den temp du har bedt om. Men på et Klima automatik skruer den selv op og ned for blæseren. Det gør den mellem ting ikke. Kan ikke huske hvad den udgave hedder. Mon det kunne være sådan noget?
Rene Larsen Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 hos VW har de en mellem ting mellem Klima automatik og AC. Der sørger den selv for at skifte op og ned i temp for at holde den temp du har bedt om. Men på et Klima automatik skruer den selv op og ned for blæseren. Det gør den mellem ting ikke. Kan ikke huske hvad den udgave hedder. Mon det kunne være sådan noget? Hos VW hedder det "Aircondition Climatronic" som fåes i to varianter: - Halvautomatisk regulering med termostat (standardudstyr selv på en Polo) - Fuldautomatisk aircondition med 2-zone temperaturregulering, kan reguleres separat i højre og venstre side, med indirekte ventilation
Rene Larsen Besvaret July 6, 2007 Rapporter Besvaret July 6, 2007 Hej Jeg er ved at anskaffe mig ny bil og har et opklarende spm jeg ikke helt har kunnet finde svar på. Det er en Mini Cooper med 'klimatanlägning' dvs ikke det BMW/Mini kalder Klimatautomatik. Jeg har altid hørt dårligt om ACC i forhold til "rigtigt" klimaanlæg, men hvad er den præcise forskel på disse to klimaanlæg? BMW kalder det jo ikke ACC... Alternativt er det muligt at skifte til Klimatautomatik og er der nogen der har erfaring med hvad det koster sådan ca?? P.S jeg har ringet til Forenade Bil og de vil have reg nr eller chassinummer før de vil sige hvad det koster, så det prøver jeg at støve op... men jeg er så fandens nysgerrig!!!!!!!!!! Hvis i går ind på mini.co.uk, vil i se at de der benytter betegnelser som "Air-conditioning" og "Automatic air-conditioning"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu