Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg overvejer kraftigt at få noget rådgivning vedr. at have et anpartsselskab i Dk og bo i Sverige. Hvordan får man mest muligt ud af sine penge, og hvilke modeller skal der bruges. http://www.inwema.dk Denne post er skrevet for at høre om der er nogen som kunne tænke sig, at hoppe med til mødet, for på den måde at dele udgifterne til rådgivning. Du skal selvfølgelig, stå i nogen lunde samme situation som jeg. Venlig hilsen Mr. Kubik

Besvaret
Jeg overvejer kraftigt at få noget rådgivning vedr. at have et anpartsselskab i Dk og bo i Sverige. Hvordan får man mest muligt ud af sine penge, og hvilke modeller skal der bruges. http://www.inwema.dk Denne post er skrevet for at høre om der er nogen som kunne tænke sig, at hoppe med til mødet, for på den måde at dele udgifterne til rådgivning. Du skal selvfølgelig, stå i nogen lunde samme situation som jeg. Venlig hilsen Mr. Kubik
Skriv endelig mig på listen :-)
Besvaret
Alt efter mængden af $$$ de vil have' date=' så er jeg også interesseret i at deltage.[/quote'] Samme sag her. Kan du sige noget om deres prisniveau? Skulle vi lave en mailliste, istedet for at tage den her?
Besvaret

Super dejligt at i melder jer på, nu er vi nede på en 1/5 del af prisen :-) Evt. har jeg en kollega der også vil med. Lad den bare forsætte indtil videre. Lige så snart jeg får noget konkret mht. til pris bliver det posted. I må faktisk godt sende mig jeres mail adr. Venlig hilsen Mr. Kubik

Besvaret

Hej igen, jeg har talt med Inwema i dag. De er ved at udarbejde en række spørgsmål vi hver især skal svare på. Timeprisen er kr. 2000 ex. moms. Jeg har bedt om et tilbud, hvor der også udarbejdes en rapport der beskriver modellen som bliver valgt og hvordan den rent praktisk bliver ført ud i livet. Der er kommet et forslag til, at se agenda for et møde! det synes jeg lyder som en god ide. Hilsen Mr. Kubik

• 1 month later...
Besvaret

Hvilke firma skal vi have rådgivning fra? Det firma som skal yde skatterådgivning skal vel være svensk? De danske regler er jo nemme - 15% af alt udbytte til personer som er bosat i Sverige. Så vi skal vel sikre at vi finder nogen i Sverige som ved 110% hvad de taler om.

Besvaret

virksomhed registreret i se og jeg er stadig ansat på fuldtid i dk Hej, er der nogen som jeg er stadig på fuldtidsjob i dk og overvejer at starte sin egen virksomhed? har I nogen nyttig info herom? mht registrering, beskatning, etc...

• 2 weeks later...
Besvaret

Kære alle, jeg har i øjeblikket ikke tiden til at drive vores skatterådgiver sag. Er der nogen som har lyst til at tage over, jeg er stadigvæk med :-) I øvrigt tror jeg mere det er en svensk skatterådgiver vi skal bruge end en dansk. Venlig hilsen Mr. Kubik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...