Quark Skrevet July 8, 2007 Rapporter Skrevet July 8, 2007 Er der nogen der kender til en tank hvor man kan fylde luft på dækkene...Jeg kan ikke finde et sted i Malmø. På forhånd tak!
larscph Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Har de ikke det de fleste bemandede steder? De er dog tit placeret i et skab på bygningen syntes jeg, flere steder bare en trykslange på en kompressor.
Thomas Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Er der nogen der kender til en tank hvor man kan fylde luft på dækkene...Jeg kan ikke finde et sted i Malmø. På forhånd tak! Jeg ved at alle tanke har så du kan fylde luft I dækkene;) Hvorfor du vil fylde det på dem, må guderne vide?
Quark Besvaret July 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 8, 2007 Hvad skulle jeg ellers fylde på? Hvad skulle jeg ellers fylde på? En dyr gasart som ikke er en skid værd med mindre du kører F1 eller dragrace?! :-) Næ du god gammeldags luft. Det andet er "varm" luft.... Hep!
Thomas Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Hvad skulle jeg ellers fylde på? En dyr gasart som ikke er en skid værd med mindre du kører F1 eller dragrace?! :-) Næ du god gammeldags luft. Det andet er "varm" luft.... Hep! Ok, så for at skære det ud i pap:) Man fylder ikke luft PÅ, man fylder det I! Håber du forstår nu;)
SanneJ Besvaret July 9, 2007 Rapporter Besvaret July 9, 2007 Er der nogen der kender til en tank hvor man kan fylde luft på dækkene...Jeg kan ikke finde et sted i Malmø. På forhånd tak!Jeg tror ikke jeg har fundet en bemandet shell/statoil tank, hvor der ikke har väret mulighed for at fylde luft i däkkene, så dem bruger jeg altid...:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu