Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen der kender til en tank hvor man kan fylde luft på dækkene...Jeg kan ikke finde et sted i Malmø. På forhånd tak!
Jeg ved at alle tanke har så du kan fylde luft I dækkene;) Hvorfor du vil fylde det på dem, må guderne vide?
Besvaret

Hvad skulle jeg ellers fylde på? Hvad skulle jeg ellers fylde på? En dyr gasart som ikke er en skid værd med mindre du kører F1 eller dragrace?! :-) Næ du god gammeldags luft. Det andet er "varm" luft.... Hep!:rolleye:

Besvaret
Hvad skulle jeg ellers fylde på? En dyr gasart som ikke er en skid værd med mindre du kører F1 eller dragrace?! :-) Næ du god gammeldags luft. Det andet er "varm" luft.... Hep!:rolleye:
Ok, så for at skære det ud i pap:) Man fylder ikke luft PÅ, man fylder det I! Håber du forstår nu;)
Besvaret
Er der nogen der kender til en tank hvor man kan fylde luft på dækkene...Jeg kan ikke finde et sted i Malmø. På forhånd tak!
Jeg tror ikke jeg har fundet en bemandet shell/statoil tank, hvor der ikke har väret mulighed for at fylde luft i däkkene, så dem bruger jeg altid...:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...