Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg overtager lejlighed her den 24. i den her måned, og har fra nogen hørt jeg skal være opmærksom på at give elselvskabet besked på at jeg flytter ind for ellers bliver der lukket for strømmen. Hvordan bliver det gjort i praksis? Det er jo lidt anderledes end derhjemme! Mvh Pernille :)

Besvaret
Jeg overtager lejlighed her den 24. i den her måned, og har fra nogen hørt jeg skal være opmærksom på at give elselvskabet besked på at jeg flytter ind for ellers bliver der lukket for strømmen. Hvordan bliver det gjort i praksis? Det er jo lidt anderledes end derhjemme! Mvh Pernille :)
Du skal ringe till Eon og sige at du flytter ind på den givne adresse. Du skal helst have oplysninger om dit målernummer/anläggningsnummer, og ellers have oplysninger om tidligere ejer og/eller personnummer, hvis det ikke er nok at have adressen (hvilket det ikke har väret for mig i 2 tilfälde). Held og lykke:)
Besvaret

tak Hej Tak skal i have, jeg tror jeg prøver at få mæglerne til at ordne det for mig, og hvis hun ikke vil, så virker det som om det er til at finde ud af! Det er rart at der er så mange der har prøvet det før en selv :p Er der andre ting man skal tænke på, ud over det sædvanelige? Måske kan jeg også få svar på når man betaler fællesudgifter og man derved betaler vand/varme, er der måler på som i Danmark og man derved betaler aconto, eller er det bare et fast beløb og så kan man bruge hvad man vil? Mvh Pernille

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...