Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg står og skal bruge en trådløs router i dag, og vil høre hvilke mærker og modeller i kan anbefale? Er sådan noget billigere i Malmø og hvor køber man det i så fald?

Besvaret
Jeg står og skal bruge en trådløs router i dag' date=' og vil høre hvilke mærker og modeller i kan anbefale? Er sådan noget billigere i Malmø og hvor køber man det i så fald?[/quote']Hvad er dine krav? Umiddelbart, så ville jeg anbefale dig Linksys og ZyXEL. Model er afhængig af dit umiddelbare behov...samt økonomiske råderum/villighed.
Besvaret

Kigger på en Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54GL. Har tidligere købt en linksys som var meget stabil. Zyxel har jeg ingen erfaringer med. Jeg har en 10 mb men skal man have noget specielt, hvis man en dag vil køre 100 mb?

Besvaret
Kigger på en Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54GL. Har tidligere købt en linksys som var meget stabil. Zyxel har jeg ingen erfaringer med. Jeg har en 10 mb men skal man have noget specielt, hvis man en dag vil køre 100 mb?
Linksys´ L-modeller er bestemt at foretrække. De kører Linux, og kan flashes med alternativ firmware - med en masse ekstra muligheder og features til følge. Vedr. de 100mbit, så skal du op i anden hardware, da konsumer-produkter oftest ikke kan håndtere throughput i denne størrelsesorden. Men det er diskuteret gennemgående i tidligere tråde herinde.
Besvaret
Jeg står og skal bruge en trådløs router i dag' date=' og vil høre hvilke mærker og modeller i kan anbefale? Er sådan noget billigere i Malmø og hvor køber man det i så fald?[/quote'] Linksys WRT54G ell noget i nærhed af dette....:th2: meget stabile, flexible, og nemme at sætte op (hvis man følger quick guiden)
Besvaret
Linksys´ L-modeller er bestemt at foretrække. De kører Linux, og kan flashes med alternativ firmware - med en masse ekstra muligheder og features til følge. Vedr. de 100mbit, så skal du op i anden hardware, da konsumer-produkter oftest ikke kan håndtere throughput i denne størrelsesorden. Men det er diskuteret gennemgående i tidligere tråde herinde.
Der ikke kun "L" modellerne som kører Linux - fx WRVS4400N har også Linux som OS (bliver nok min næste router, når den er blevet lidt mere stabil).
Besvaret
Der ikke kun "L" modellerne som kører Linux - fx WRVS4400N har også Linux som OS (bliver nok min næste router' date= når den er blevet lidt mere stabil).
Det glæder mig de har set lyset. Modellen du nævner kender jeg slet ikke. Det er et stykke tid siden jeg har læst op på dem/haft behovet....men stort :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...