Jump to content

Jeg skal ha' sådan én her..........:lol:

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Ja det tror jeg vistnok.....:lol: Jeg ledte efter en Ariel Atom 300..........

Besvaret

Nej nej, den er go´ nok!

SM i en Fiat 500....*LOL* (går ud fra du har postet forkert link :lol:)
Ja det tror jeg vistnok.....:lol:
Mulen er da helt klart til de kropsnære biler:D Har set ham i Palle´s gamle Starlet ´88. Den sidder perfekt på ham:laugh:
Guest Supermule
Besvaret

Ja og så kan den hænge på bøjle...:lol: Har lige været i Viborg i dag.....480km på 27 liter benz.......:) Superdejlig lille sparegris!!!

Besvaret
Ja det tror jeg vistnok.....:lol: Jeg ledte efter en Ariel Atom 300..........
Så vidt jeg er informeret, skulle den svenske forhandler have udtalt, at Ariel Atom (uanset motorstørrelse) formentlig ikke kan indregistreres i Sverige. Jeg ved, at der er én i Stockholm-området, der har købt en Atom 300, men har har ikke fået den indregistreret (endnu). Der var i øvrigt én i England, der ombyggede sin. Han pillede kompressoren af og satte en turbo på i stedet. Resultat: 450 hk. Den blev bare ikke meget hurtigere af det. 0-100 på 2,8 sek. 1/4 mile: 10,892 sek. (alm. 300: 11.5 sek på kolde dæk) Til almindelig underholdning er hér flere filmbidder med Atoms in action: http://www.youtube.com/watch?v=iwZpgDdlQdE
Besvaret
Ja og så kan den hænge på bøjle...:lol: Har lige været i Viborg i dag.....480km på 27 liter benz.......:) Superdejlig lille sparegris!!!
Til gengæld ligner man nok også en 25-øre på vej til banken i den... :love:
Guest Supermule
Besvaret

Ja men til gengæld kan jeg stille den alle steder uden at folk begynder at glo ind i min bil.......:mad:

Guest Supermule
Besvaret

Når det er firmakørsel og jeg får 3,30dkk pr km, så gider jeg ikke sætte penge til på det...... 480*3.30=1584dkk Udgift=27*9,39=253dkk. Tjent 1331kr på at køre derop.....

Guest Supermule
Besvaret

Jo forsikring, men ikke så meget andet.....:lol:

..og der er hverken afskrivning' date=' service, forsikring eller andre omkostninger på dén bil?? :laugh:[/quote']
Guest Supermule
Besvaret

Der er jo ingen grund til at betale vägskatt, når den er betalt i forvejen......:lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...