Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tror vi skal forberede os på en pæn skylle igen...

66mc035.png

Ovädret är på väg Av Karin Abrahamsson, Kinga Sandén, Sara Frostberg-Lowery Först publicerad: 20 juli 2007 13:21, Senast uppdaterad: 22 juli 2007 13:49

Inte bara regn och kraftig blåst utan även åska är på väg in mot Skåne, säger nu SMHI. Ett lättare regn kommer troligen att nå Skåne redan vid lunchtid, men det är ikväll och i natt som det riktiga ovädret sveper in. – Då blir det 50 millimeter, kanske ännu mer, säger Eva Brokhöj på SMHI.

Guest Supermule
Besvaret

Ja, men vi kan ikke klage......Alle vores drikkevandsressourcer bliver fyldt til randen....og det er vigtigere end solskin. :)

Besvaret
Tordenvejr er hyggeligt. Så mon ikke bare man skal se film hele aftenen og lige se Formel 1 færdig' date=' når de får taget sig sammen til at komme igang igen.[/quote']Enig - jeg synes også det er hyggeligt. "Så er´ed tiid til torden-kaf´" (udtalt på bredt midtsjællandsk :p)
Guest Supermule
Besvaret

Dengang gad man se vejrudsigten fordi han kunne levere det på en sjov måde..... Nu ser man den kun for patternes skyld..........:lol:

Besvaret
Dengang gad man se vejrudsigten fordi han kunne levere det på en sjov måde..... Nu ser man den kun for patternes skyld..........:lol:
JAERH!! :rolleyes: Jeg savner sgu ikke Voldborg... men jeg savner Ann Marker :love:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...