cbpwr Skrevet July 25, 2007 Rapporter Skrevet July 25, 2007 Hejsa. Fik min nye bbb forbindelse for ca 1-2 uger siden, har først nu lige opsagt min comhem, som løber indtil 31/8 :) Problemet er nu, at min bbb er helt død, ringede til support, og de kunne se at kun 12 ud af 24 forbindelser på min central var aktive, de bekræftede så i går at der var et problem på centralen som nok skulle "genstartes" det skulle så ske kl. 4 om morgenen, her til morgen stadig ingen lys i "Wan" lampen. Er de så sløve, forbindelsen gik ned natten mellem søndag og mandag, nu er det onsdag. De sagde så godt nok man ikke skal betale for de dage man har været offline. -Claus-
molnartos Besvaret July 25, 2007 Rapporter Besvaret July 25, 2007 Hejsa. Fik min nye bbb forbindelse for ca 1-2 uger siden, har først nu lige opsagt min comhem, som løber indtil 31/8 :) Problemet er nu, at min bbb er helt død, ringede til support, og de kunne se at kun 12 ud af 24 forbindelser på min central var aktive, de bekræftede så i går at der var et problem på centralen som nok skulle "genstartes" det skulle så ske kl. 4 om morgenen, her til morgen stadig ingen lys i "Wan" lampen. Er de så sløve, forbindelsen gik ned natten mellem søndag og mandag, nu er det onsdag. De sagde så godt nok man ikke skal betale for de dage man har været offline. -Claus- Nu kender jeg ikke til forholdene hvorfor kun 12 forbindelser er aktive på centralen og jeg tvivler på at det er et linecard der er nede på BRAS'en for så var det nok flere der havde klaget, men set i forhold en bestemt ISP hvor jeg tidligere arbejdede så kunne en fejl på centralen godt tage op til 1 uge+ at fixe.. Nogle gange var det ikke reservedele liggende så en udbedring kunne foretages. Men det fortæller jo selvfølgeligt ikke om hvordan BBB håndterer deres indrapporterede fejl... Hvis en kunde hvor jeg arbejdede ikke havde forbindelse pga fejl på centralen kunne vi give kunden, som alternativ imens fejlen blev rettet, et account til et gratis PPP så man stadigvæk kunne få mails og sådan. Men held og lykke med det.
cbpwr Besvaret July 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2007 de mente det var et kort der var gået ned så det skulle genstartes. Der er så 2 dage siden - intet nyt. Status: "Der arbejdes på sagen" Er også ligeglad, har jo min com hem endnu - håber bare ikke det sker igen, når jeg ikke har en "back up" linje. man kan håbe der skal skiftes til noget mere moderne, så hastigheden peepes lidt op :o men er nok kun en drøm. -Claus-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu