Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har søgt lidt i forummet vedr. poker, og kan se der tidligere har været "poker-kom sammen", men at det efterhånden er noget tid siden. Er det fordi folk har mistet interessen, noget lovgivningsmæssigt der forbyder det i Sverige, eller noget helt andet??. Er der nogen der har gang i noget allerede, eller er der nogen som synes det kunne være hyggeligt at mødes en gang imellem til et slag poker.....Lad mig høre hvad holdningen er i dette forum.

Besvaret
Har søgt lidt i forummet vedr. poker, og kan se der tidligere har været "poker-kom sammen", men at det efterhånden er noget tid siden. Er det fordi folk har mistet interessen, noget lovgivningsmæssigt der forbyder det i Sverige, eller noget helt andet??. Er der nogen der har gang i noget allerede, eller er der nogen som synes det kunne være hyggeligt at mødes en gang imellem til et slag poker.....Lad mig høre hvad holdningen er i dette forum.
Der skal jo være nogen der arrangere det, eller også finder folk ud af det udenom stedet her!
  • 2 months later...
Besvaret

Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em. Anders Cederborg Blekingborgsgatan Malmö

Besvaret
Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em.
Jeg er klar, som jeg også sagde igår :)
Besvaret
Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em. Anders Cederborg Blekingborgsgatan Malmö
Så er det vist på tide at jeg prøver at deltage. Count me in! Hvad er buy in? Mvh. Søren
Besvaret

Vi spelar för 25 kr / omgång, 2-an spelar gratis, vinnaren får resterande pengar / omgång. Vi brukar nå ca 6 omgångar, så man kan inte förlora mer än 150 SEK. Deremot kan man principiellt vinna en god slat. Sender PM med adresse / telefonnumre og dørkode senere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...