kmalco Skrevet July 29, 2007 Rapporter Skrevet July 29, 2007 Har søgt lidt i forummet vedr. poker, og kan se der tidligere har været "poker-kom sammen", men at det efterhånden er noget tid siden. Er det fordi folk har mistet interessen, noget lovgivningsmæssigt der forbyder det i Sverige, eller noget helt andet??. Er der nogen der har gang i noget allerede, eller er der nogen som synes det kunne være hyggeligt at mødes en gang imellem til et slag poker.....Lad mig høre hvad holdningen er i dette forum.
Thomas Besvaret July 29, 2007 Rapporter Besvaret July 29, 2007 Har søgt lidt i forummet vedr. poker, og kan se der tidligere har været "poker-kom sammen", men at det efterhånden er noget tid siden. Er det fordi folk har mistet interessen, noget lovgivningsmæssigt der forbyder det i Sverige, eller noget helt andet??. Er der nogen der har gang i noget allerede, eller er der nogen som synes det kunne være hyggeligt at mødes en gang imellem til et slag poker.....Lad mig høre hvad holdningen er i dette forum. Der skal jo være nogen der arrangere det, eller også finder folk ud af det udenom stedet her!
bozzen Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em. Anders Cederborg Blekingborgsgatan Malmö
Gio Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Ups' date=' Gio, kan du flytta denna till Arrangemang?[/quote']Done....:D
Miriam Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Klar! :) ....... Mon du er bedre til det
spinner Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Mon du er bedre til det Da som s...... ;)
mrode Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em. Jeg er klar, som jeg også sagde igår :)
lorup Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Ja, det var länge sedan det var en pokeraften, så nu är det dags igen. Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) och samma regler som vanligt, Texas hold´em. Anders Cederborg Blekingborgsgatan Malmö Så er det vist på tide at jeg prøver at deltage. Count me in! Hvad er buy in? Mvh. Søren
dannemare Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Jeg vil også meget gerne være med!
dannemare Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Har kun prøvet det én gang tidligere, så der er masser af penge at hente. :)
bozzen Besvaret October 7, 2007 Rapporter Besvaret October 7, 2007 Vi spelar för 25 kr / omgång, 2-an spelar gratis, vinnaren får resterande pengar / omgång. Vi brukar nå ca 6 omgångar, så man kan inte förlora mer än 150 SEK. Deremot kan man principiellt vinna en god slat. Sender PM med adresse / telefonnumre og dørkode senere.
annaogmichael Besvaret October 7, 2007 Rapporter Besvaret October 7, 2007 Det blir hos mig, lördagen den 20-e Oktober. från kl 19 ( ca ) Anders Cederborg Blekingborgsgatan Malmö Jeg er med Varmer vi op fra 13:45 med Everton - Liverpool :)
bozzen Besvaret October 7, 2007 Rapporter Besvaret October 7, 2007 S´føli gør vi det :-) Jeg skal have en rigtigt god aften, enten det er poker eller fodbold.
Kress & Betina Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Yes sir !! Kress er klar !! :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu