Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej Jeg var med og er glad for at være med.
  • Det var en oplevelse at se at hver anden af han køn havde en ide om hvad der skulle ske og hvad der kunne laves istedet for.
  • Det var en større oplevelse at se en der var gået i panik for om der var luft nok efter 5 minutter på broen og til sidst åbnede døren ved brug af nød håndtaget.
  • Imponerende at se en kvinde tale til sine børn og undeholde dem i 1½ i et stille tog, børn i den alder er ikke de sjovste.
Det der ikke var sjovt er:
  • Ingen information over hovede, kun at toget ikke havde strøm og ikke kunne komme videre.
  • Billet manden gik rundt og sagde at der var luft gennemstrømning gennem toget selv om det holdt stille. Logoføren kom ud og fik samme spørgesmål hvor han koldt svarede at når der ikke er strøm så er der ingen frisk luft.
  • Lokoføren viste folk hvor nødhåndtaget var og hvordan det skulle bruges, men gjorde opmærksom på at det var forbudt at nødåbne døren, kun I tilfælde af fare. Efter 1 time hvor luften var blevet dårlig og der var varmt mente han ikke at vi havde ret til at åbne døre. De blev åbnet aligevel.
  • Billet manden gik rundt og sagde at de ikke kunne komuniker med nogen pga. strøm mangel og at han ikke vidste noget.
  • Mange afgange er aflyste pga. højtaler systemmet ikke virker, når man holder på broen uden strøm så virker højtalerne heller ikke, der var ingen megafon eller højt råbende personale der sagde noget. Dyb tavshed, man måtte bruge sin mobil for at se om der var noget på nettet omkring situationen.
  • Dækningen under broen er meget dårlig.

• Det der så var det mest uhyggelige var da en ved navn Niels ringede til DSB for at spørge om hvad der skal ske og om hvor der var en evakueringsplan som kunne tages i brug. Svaret var at det var op til lokoføren hvad der skulle ske, der var ingen planer. Jeg håber at jeg hørte forkert om hvad der blev sagt, men han nævte det over for de andre flere gange.

Nu hvor jeg er i gang med at skrive om DSB og deres service, så har de fået noget personale på det sidste som jeg ikke kan forstå når de taler dansk, jeg er selv fremmed og har meget nemt ved at forstå andre fremmed, men det nye personale er komplet umuligt at forstå. Har I ikke oplevet det samme? Mvh Nenad

Besvaret

vi sad da vist ikke i samme togsæt så. Vi fik absolut ingenting af vide om døre eller hvad der var galt før vi kunne se folk komme gående forbi udenfor

Besvaret

Hmmm... Jeg var med toget 6.31 fra svågertorp - havde ellers planlagt at tage afsted 6.11, men ville heldigvis sove lidt mere:rolleye: Det undrede mig lidt at vi skiftede spor inden vi kørte ud på broen, men nu har jeg så fået min forklaring:sick:

Besvaret

Man kan ju undra vad som hänt om det varit nere i tunneln. Då hade det nog kunnat bli panik. Kom det ett nytt tåg och knuffade bort det som inte fungerade, eller fick ni gå ut på bron och in i det andra? Hur i h-e kan man stå stilla i 1½ timme utan att ge information till passagerarna? Det är så man inte kan tro det.

Besvaret
Hej
  • Det der så var det mest uhyggelige var da en ved navn Niels ringede til DSB for at spørge om hvad der skal ske og om hvor der var en evakueringsplan som kunne tages i brug. Svaret var at det var op til lokoføren hvad der skulle ske, der var ingen planer. Jeg håber at jeg hørte forkert om hvad der blev sagt, men han nævte det over for de andre flere gange.

Hvis det er rigtigt, så må det alene være grund nok til, at DSB skal fratages retten til at køre på strækningen inkl. i fremtiden.
Besvaret
Kom det ett nytt tåg och knuffade bort det som inte fungerade' date=' eller fick ni gå ut på bron och in i det andra?[/quote']"Det trasiga tåget står kvar på bron och kommer att orsaka mindre förseningar i trafiken under morgonen."
Besvaret
Man kan ju undra vad som hänt om det varit nere i tunneln. Då hade det nog kunnat bli panik. Kom det ett nytt tåg och knuffade bort det som inte fungerade, eller fick ni gå ut på bron och in i det andra? Hur i h-e kan man stå stilla i 1½ timme utan att ge information till passagerarna? Det är så man inte kan tro det.
Ingen skub, inden træk. Der kom et andet tog bagfra og vi gik på broen til det andet tog. Der kom et vognsæt til udsætning og vi var mennensker fra tre vognsæt, men jeg tror at alle kom med. Mvh Nenad
Besvaret
vi sad da vist ikke i samme togsæt så. Vi fik absolut ingenting af vide om døre eller hvad der var galt før vi kunne se folk komme gående forbi udenfor
Jeg sad i det foreste flexrum mod DK. Vi fik heller ikke meget info, men pga. den ene mand der var panisk måtte de stoppe op og snakke med ham. Eller retter han stoppede dem op og snakke med dem. Mvh Nenad
Besvaret
Hvis det er rigtigt' date=' så må det alene være grund nok til, at DSB skal fratages retten til at køre på strækningen inkl. i fremtiden.[/quote'] Jeg håber at den person som hed Niels er med her på forumet så kan selv fortælle hvad DSB havde svaret ham. Et eller andet sted håber jeg at jeg hørte forkert. Mvh Nenad
Besvaret
Jeg håber at den person som hed Niels er med her på forumet så kan selv fortælle hvad DSB havde svaret ham. Et eller andet sted håber jeg at jeg hørte forkert.
Det skulle man egentligen gå till någon tidning med. Inte klokt.
Besvaret

DSB, ja stortset ALT statskontrolleret i DK er efterhånden til at kaste op over... Offentlige transport midler, skoler, ældre, sygehuse etc. etc. etc. Der var engang hvor det at være dansker var noget man kunne være stolt over :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...