Maria Skrevet August 12, 2007 Rapporter Skrevet August 12, 2007 Jeg har lagt mærke til at der flere steder på nettet, er lavet om når man skal betale med visakort. Så bliver jeg automatisk koblet til banken, men jeg kan ikke få det til at virke, og er ved at blive godt irriteret, for det er en hjemmeside jeg har handlet på de sidste 4 år. Jeg har slået pop-up vinduet fra, men når den skal bekræfte med netbanken (som er installeret på den computer jeg bestiller fra) står der bare: " Der er opstået en fejl, der er mere end 5 min siden du var logget på" Hvad pokker gør jeg? nogen ideer???
BS Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Hvis det er Nordea skal du huske du SKAL gøre det fra IE for at være 100% sikker på det virker. Har tit haft probs med Nordea netbank fra Firefox. Hvis du allerede bruger IE har jeg ingen bud.
Gio Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Jeg har lagt mærke til at der flere steder på nettet, er lavet om når man skal betale med visakort. Så bliver jeg automatisk koblet til banken, men jeg kan ikke få det til at virke, og er ved at blive godt irriteret, for det er en hjemmeside jeg har handlet på de sidste 4 år. Jeg har slået pop-up vinduet fra, men når den skal bekræfte med netbanken (som er installeret på den computer jeg bestiller fra) står der bare: " Der er opstået en fejl, der er mere end 5 min siden du var logget på" Hvad pokker gør jeg? nogen ideer???Jeg har godt bemærket det. Jeg var ude for problemet hos www.datorbutiken.se sidst. Løsning: Firefox (for mit vedkommende - jeg har Nordea)
BS Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Løsning: Firefox (for mit vedkommende - jeg har Nordea) Mit problem opstår at den stener når man skal sende beskeder til banken.
Furland Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Jeg har godt bemærket det. Jeg var ude for problemet hos www.datorbutiken.se sidst. Løsning: Firefox (for mit vedkommende - jeg har Nordea) Lyder mærkeligt... måske der er noget jeg ikke forstår, men købte selvsamme sted idag, fra en rundbarberet workstation på arbejdet, og helt uden problemer med en "normal" kortbetalings procedure... Am I missing something?
Gio Besvaret August 12, 2007 Rapporter Besvaret August 12, 2007 Lyder mærkeligt... måske der er noget jeg ikke forstår' date=' men købte selvsamme sted idag, fra en rundbarberet workstation på arbejdet, og helt uden problemer med en "normal" kortbetalings procedure... Am I missing something?[/quote']Ja, du befandt dig i DK. Ved betaling fra svensk ip, så bliver ovenstående en mulighed. Også selvom det er en dansk Nordea der skal godkende dig. Jeg undrede mig nemlig også, da jeg havde handler der før - men kom til at tænke på at jeg var i DK på job, da jeg shoppede de andre gange.
bluee Besvaret August 13, 2007 Rapporter Besvaret August 13, 2007 Det i støder på er Verified by Visa/Mastercard
Maria Besvaret August 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2007 Så skal jeg bare vide hvad IE og firefox er :) Jeg har købt noget på en svensk hjemmeside, mens jeg var hjemme, og der koblede den bare på min danske nordea uden problemer. Men det er også den eneste gang jeg har prøvet at skulle kobles på banken.
BS Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Internet Explorer Firefox er en alternativ internet browser
Maria Besvaret August 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2007 Jeg bruger også internet explorer. Jeg er ved at være godt irriteret. Jeg kan nok sagtens finde en anden hjemmeside at handle på, men de har bare sendt mig nogle film som jeg ikke har bestilt som jeg så skal sende tilbage til Cypern, og portoen får jeg refunderet ved at bruge pengene på deres hjemmeside. uhhhh!
Maria Besvaret August 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2007 Så er det løst! Jeg skriver lige løsningen så i andre også kan bruge det hvis nu i løber ind i samme problemer. Under funktioner vælges internet indstillinger, herefter vælges fanebladet beskyttelse af personlige oplysninger, og der skal baren helt i bund, så der står accepterer alle cookies. Så nu kan jeg handle vildt igen
BS Besvaret August 14, 2007 Rapporter Besvaret August 14, 2007 Jeg bruger også internet explorer. Jeg er ved at være godt irriteret. Jeg kan nok sagtens finde en anden hjemmeside at handle på, men de har bare sendt mig nogle film som jeg ikke har bestilt som jeg så skal sende tilbage til Cypern, og portoen får jeg refunderet ved at bruge pengene på deres hjemmeside. uhhhh! Lyder godt nok som et spookey firma:scared:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu