Guest Supermule Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Jo, men ikke fra Kastrup og de næste 16 km.......... Ja men skiltene viser du skal ligge i venstre bane hvis du skal i brobizz banerne.
MC Manden Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Oj, hvor I piver... Så skulle i prøve at være tvunget til at ta' den manuelle bane HVER gang !!!! Se, dét er irriterende !
credde Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Hvis de gerne vil have man skal køre 30' date=' hvorfor laver de så ikke bare nogle fartbumber. Dem kan hurtige sænkede biler ikke lide[/quote'] Ingen biler kan lide fartbump!
Guest Mogens Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Ingen biler kan lide fartbump! I princippet har du ret. Dog er off-road'ere mere minded for det end vanlige biler - special eller ej :)
BS Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Jo' date=' men ikke fra Kastrup og de næste 16 km.......... [/quote'] Enig....... :D
ednob Besvaret August 25, 2007 Rapporter Besvaret August 25, 2007 Hold til højre og brug advarselblink Den sædvanlige problematik, vi bliver aldrig enige... Men jeg synes også man skal holde til højre, så længe som muligt. Jeg køre heller ikke i venstre bane fra Amager igennem København, fordi jeg skal til venstre ad Rosenørns allé, ved Forum. Hvis der holder en af de kegler som ikke har brobiz, så bruger jeg advarselsblinket for at vise de bagvedkørende at der er problem i brobiz-banen. Mest af alt, kør efter forholdne og vis hensyn.
ulmus Besvaret August 27, 2007 Rapporter Besvaret August 27, 2007 Hvis de gerne vil have man skal køre 30' date=' hvorfor laver de så ikke bare nogle fartbumber. Dem kan hurtige sænkede biler ikke lide[/quote'] Fordi de forventer, at man følger skiltene??????
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu