Thomas Skrevet August 29, 2007 Rapporter Skrevet August 29, 2007 Jeg har fået en ny GPS navigator, så jeg sælger det gamle navigationssystem som jeg har haft i bilen. Kan også benyttes på motorcykel. Fremstår som ny ! Lidt fakta: - Kortpakke for hele verden følger med - Markedets største display, hele 360 grader visning - Passer til både bil og MC - Meget enkel at bruge - "Zoom funktion" - Farve: blå - Sælges med "World Wide" netadapter. Pris 300,- Først til mølle Vedlægger foto
ccdj Besvaret August 29, 2007 Rapporter Besvaret August 29, 2007 Jeg har fået en ny GPS navigator, så jeg sælger det gamle navigationssystem som jeg har haft i bilen. Kan også benyttes på motorcykel. Fremstår som ny ! Lidt fakta: - Kortpakke for hele verden følger med - Markedets største display, hele 360 grader visning - Passer til både bil og MC - Meget enkel at bruge - "Zoom funktion" - Farve: blå - Sælges med "World Wide" netadapter. Pris 300,- Først til mølle Vedlægger foto Cool ...dvs. selv jeg kan finde ud af at betjene den :lol:
credde Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Det er simpelthen et fund til de penge!
Jette Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Jeg har fået en ny GPS navigator, så jeg sælger det gamle navigationssystem som jeg har haft i bilen. Kan også benyttes på motorcykel. Fremstår som ny ! Lidt fakta: - Kortpakke for hele verden følger med - Markedets største display, hele 360 grader visning - Passer til både bil og MC - Meget enkel at bruge - "Zoom funktion" - Farve: blå - Sælges med "World Wide" netadapter. Pris 300,- Først til mølle Vedlægger foto :lol: Tak for et godt grin - det var alletiders.
ulmus Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Det var lige, hvad jeg trængte til her på en torsdag morgen, hvor der er laaaagnt til weekenden. Det er altså sundt med en god latter. TAK - TAK
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu